Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

DLC do Zelda: Breath of the Wild - pierwsze detale

Jest też aktualizacja.

Nintendo opisało w szczegółach pierwsze rozszerzenie do The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Premiera latem tego roku, w ramach przepustki sezonowej do gry.

Dodatek o ambitnej nazwie „DLC 1” wprowadza kilka nowych opcji i elementów wyposażenia, jak:

Trial of the Sword

Trial of the Sword to standardowe wyzwanie w jaskini, lecz zaczynamy bez broni i pancerza. Jeśli uda się pokonać 45 pomieszczeń z przeciwnikami, na stałe wzmocnimy Master Sword.

Hero's Path

Hero's Path to nowa opcja na mapie, podkreślająca przebytą przez Linka ścieżkę. Rozwiązanie powinno pomóc w identyfikowaniu obszarów, których jeszcze nie zwiedzaliśmy. Co interesujące, gra jest w stanie „zapamiętać” aż 200 godzin rozgrywki.

Hard Mode

Hard Mode, jak sugeruje sama nazwa, to wyższy poziom trudności. Wrogowie będą powoli regenerowali punkty zdrowia i będą trudniejsi o jeden poziom (czerwone bokobliny będą niebieskie, niebieskie - czarne i tak dalej). Trudy wynagrodzą dodatkowe skarby, szybujące w powietrzu.

Travel Medallion

Kolejną nowością jest Travel Medallion, do tworzenia punktu szybkiej podróży w dziczy.

Korok Mask

Korok Mask wibruje za każdym razem, gdy w pobliżu jest Korok.

Nowe stroje

Travel Medallion oraz Korok Mask znajdą się w zwykłych skrzyniach, gdzieś w ogromnym świecie gry. W odróżnieniu od DLC do innych gier, przedmioty trzeba więc będzie najpierw znaleźć - tak samo, jak powyższe stroje.

Już teraz opublikowano natomiast kolejną aktualizację gry, pozwalającą między innymi wybrać japońskie głosy z angielskimi napisami i szereg innych kombinacji językowych.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nintendo Wii U, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze