Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ładowanie Sniper Ghost Warrior 3 może zająć nawet pięć minut

W oczekiwaniu na łatki?

W zamierzchłej przeszłości lat 80. ładowanie danych z kaset ZX Spectrum mogło zająć kilka minut. Gry się zmieniły, technologia ruszyła do przodu, lecz czasy ładowania - nie zawsze. Jednym z przykładów jest polskie Sniper Ghost Warrior 3.

Jak sprawdzili koledzy z brytyjskiego Eurogamera, każde wczytywanie jednego z czterech głównych regionów otwartego świata na PS4 to niemal pięć minut oczekiwania i wpatrywania się w pasek postępu. Jest także zapętlona piosenka.

Poniższy materiał wideo udowadnia, że w takim czasie można ukończyć pełny wyścig w Mario Kart 8 na Nintendo Switch, przejść Gone Home niemal pięć razy, a także wyjść z mieszkania, złapać Pokemona i prawie zdążyć z powrotem.

Interesujące jest między innymi zatrzymanie się pełnego paska postępu z napisem „gra startuje” na dobre kilkadziesiąt sekund - zapewne w ramach rozbudzenia nadziei gracza.

Zobacz na YouTube

Sytuacja na PC będzie zapewne nieco lepsza, choć już na Xbox One czas ładowania będzie najprawdopodobniej zbliżony.

Sniper Ghost Warrior 3 debiutuje już jutro, 25 kwietnia.

Jak wyjaśnił przedstawiciel CI Games: „Jesteśmy świadomi długiego czasu potrzebnego na pierwsze wczytanie gry, lecz dzięki temu mogliśmy skrócić do minimum kolejne czasy wczytywania: podczas ładowania misji, ponownego wczytania świata gry po śmierci bohatera i szybkiej podróży.”

Szybka podróż ma więc zająć 4-15 sekund, wczytanie punktu kontrolnego: 15-30 sekund (w zależności od sytuacji), a restart misji - 25 sekund.

„Ostatecznie uważamy, że ta niedogodność jest wynagrodzona lepszym doświadczeniem z rozgrywki już po załadowaniu się gry” - dodaje przedstawiciel firmy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Sniper Ghost Warrior 3

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze