Eurogamer.pl

LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 3: Odsiadka bez wyroku (kopalnie)

Przedzieramy się przez kopalnie korzystając przy tym z dynamitu.

Jest to kontynuacja trzeciego rozdziału w LEGO City: Tajny Agent, w której po wizycie na wyspie więziennej trafiamy do kopalń. Zdobędziemy tu nowy strój - górnika, dzięki czemu będziemy mogli niszczyć skały oraz korzystać z dynamitu w celu wysadzania niektórych obiektów w powietrze.

Po doprowadzeniu do końca śledztwa w więzieniu będziesz musiał dotrzeć do kopalni. Najłatwiej jest w tym celu skorzystać z metra.

052

Wystarczy udać się na wskazywaną zielonymi strzałkami stację metra o nazwie Wiśniowa i podejść do panelu (obrazek powyżej). Kiedy wyświetli się mapa przesuń ją na samą górę i wybierz zieloną ikonę stacji Narodowy Park Dzwonkowy. Potwierdź swój wybór, a bohater po chwili znajdzie się w północnej części miasta.

053

Skieruj się w stronę wejścia do kopalni, gdzie zatrzyma cię brygadzista. Będziesz musiał uruchomić gwizdek, dzięki czemu robotnicy zejdą z warty. Gwizdek jest na prawo od pracujących, ale okaże się, że brakuje w nim zaworu ciśnienia. Znajdziesz go w zielonym baraku z prawej (obrazek powyżej), do którego włam się rabusiem. Następnie otwórz sejf, weź zawór, użyj go na gwizdku i zacznij kręcić.

Początek w kopalni

Po wejściu do kopalni poczekaj na zakończenie scenki, po czym jako rabuś udaj się na górę ekranu i otwórz łomem drzwi (obrazek poniżej).

054

Pociągnij dźwignię z lewej, a z klocków, które spadną, złóż blok. Przepchnij go w lewo i wskocz na górę (uważaj, żeby nie wejść w wodę), po czym wejdź na górę po klockowej ścianie.

055

Użyj haka z liną na chwytaku z prawej (obrazek powyżej), dzięki czemu dostaniesz się do kolejnej części kopalni. We wnęce znajdziesz pracującego górnika, przy którym stoi wózek. Zniszcz go, a z klocków zbuduj katapultę, na którą wejdź. Dzięki temu zostaniesz szybko przeniesiony do następnego regionu.

056

Użyj łomu na drzwiach (obrazek powyżej), wejdź do środka i otwórz szafę, dzięki czemu odblokujesz kolejny strój Chase'a - górnik. W tej postaci możesz niszczyć kilofem głazy oraz podkładać dynamity. Wyjdź z pomieszczenia, udaj się w prawo i zniszcz blokujące drogę kamienie, po czym zeskocz na dół.

057

Przejdź w górę ekranu i zniszcz kolejne głazy (obrazek powyżej) pod którymi znajdziesz dźwignię. Podnieś ją, udaj się w dół i w prawo, gdzie osadź dźwignię we wskazanym strzałkami miejscu. Następnie ją pociągnij, a z klocków, które spadną, zbuduj automat, z którego pobierz dynamit.

058

Kiedy wypadnie podnieś go i skieruj się w prawo w stronę dużego, zablokowanego mechanizmu i osadź dynamit we wskazanym miejscu (obrazek powyżej). Odsuń się i poczekaj na eksplozję, po której na dół zostanie zrzucona skrzynia z klockami.

059

Skieruj się do centrum lokacji, gdzie spadły klocki i stwórz z nich tory, po czym popchnij do przodu wózek (obrazek powyżej) z ładunkami wybuchowymi. Po wysadzeniu w powietrze przeszkody w postaci głazów zaatakuje cię kilku rywali. Rozpraw się z nimi, po czym skorzystaj z odblokowanego przejścia.

Kopalnia - dalszy rejon

Po trafieniu do nowej lokacji zostaniesz od razu zaatakowany przez kilku przeciwników. Rozpraw się z nimi.

060

Następnie podejdź do automatu z dynamitem, który stoi w lewym górnym narożniku. Po podniesieniu ładunku udaj się do pobliskiej latryny (obrazek powyżej) i wysadź ją w powietrze. Z klocków zbuduj platformę, na którą wejdź i zeskocz na dół. W trakcie lotu manewruj tak, aby nie trafić w żadną przeszkodę.

061

W ostatniej fazie lotu bohater rozwinie spadochron - wystarczy teraz wylądować, a następnie kilofem zniszczyć głazy blokujące przejście do kolejnej lokacji. Zniszcz głazy leżące w centrum lokacji (obrazek powyżej), wróć do uniformu policjanta i skorzystaj ze skanera. Następnie skieruj się w lewo w pobliże brązowych klocków, pod którymi znajdziesz dynamit.

062

Podnieś ładunek górnikiem i wsadź go do beczki obok wagonika (obrazek powyżej). Odsuń się i poczekaj chwilę na eksplozję. Z klocków, które się pojawią, zbuduj blok, przesuń go w górę i wskocz na górę, gdzie rozpraw się z kilkoma zbirami, a następnie przeskocz na teren z prawej i przejdź dalej korzystając z niebieskiej rury.

063

Na miejscu zniszcz brązową skrzynię, a z klocków wybuduj katapultę, która wystrzeli cię na półkę z lewej. Z niej użyj haka z liną na chwytaku z lewej (obrazek powyżej) i przejdź w prawo, aby rozwinąć zwodzony most. Przejdź po nim na drugą stronę, zniszcz niebieski klocek, stwórz z niego rączkę i zacznij wskakiwać coraz wyżej.

064

Po dostaniu się na górę przejdź w prawo. Zniszcz niebieską beczkę i stwórz z niej kładkę, po której przejdź na drugą stronę, gdzie znajdziesz pochodnię. Podnieś ją i skieruj się w lewo (musisz się spieszyć, aby nie zgadła), po czym podłóż ogień pod lont (obrazek powyżej).

065

Po eksplozji wskocz na drążek z lewej, a potem przejdź w prawo i wykorzystaj latarnie, jak drążki, po których dostań się na prawą stronę (obrazek powyżej). Wskocz na drabinę z prawej, potem na drążek z lewej i przeskocz na drewnianą półkę, po czym przejdź po ścianie z klocków w lewo nad przepaścią.

066

Następnie kieruj się cały czas w lewo, aż zjedziesz po sznurze na dół, gdzie kilofem zniszcz skały i podnieś klocek zapewniający spory przypływ gotówki. Potem zejdź na dół przez rurę, udaj się w prawo, wskocz na półkę skalną na górze ekranu i zniszcz skały z lewej, gdzie znajdziesz kolejny klocek. W ten sposób powinieneś uzbierać wystarczającą ilość pieniędzy, aby zbudować kolejkę linową - aby to uczynić zejdź na specjalne pole superkonstrukcji na dole ekranu (obrazek powyżej).

067

Wejdź do niej i zacznij jechać na dół. Po upadku na ziemię zacznij przeskakiwać na wyspy z prawej. Po dotarciu do ściany z klocków (obrazek powyżej) wejdź nią na górę. Rozpraw się tu z kilkoma zbirami. Następnie przejdź za drewnianymi belkami w lewo i dostań się na górę korzystając z haka z liną.

068

Po znalezieniu się na górze uważaj na zgniatarkę z lewej. Zacznij wchodzić na górze po ścianie, uważając, aby nie zgniotła cię kula z góry. Po dotarciu na górę przeskocz na drążek i zacznij kierować się w prawo. Potem po taśmociągu w prawo, a po dostaniu się wyżej (obrazek powyżej) na półkę skalną w lewo, aż dotrzesz do miejsca ze zbirami, których załatw.

Spis treści: LEGO City: Tajny Agent - Poradnik, Solucja

Następnie: LEGO City: Tajny Agent - Rozdział 4: Kiedy robi się ciężko...

069

Następnie udaj się w lewy górny narożnik i zniszcz brązową skrzynię. Z klocków stwórz automat i kup dynamit, po czym podnieś go i wsadź w beczkę przy toalecie (obrazek powyżej). Odsuń się i poczekaj na eksplozję, a z rozsypanych klocków stwórz katapultę, która wystrzeli cię na podwyższenie na górę ekranu.

Przejdź w prawo i zeskocz do budynku przez dziurę w dachu, po czym podejdź do sejfu i włam się do niego. W środku znajdziesz dyktafon, który podnieś. Wysłuchaj go i obejrzyj scenkę kończącą misję.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...