Eurogamer.pl

Premiera polskiej strzelanki Inner Chains opóźniona do 18 maja

Tuż przed jutrzejszym debiutem.

Polska strzelanka Inner Chains od studia Telepaths's Tree miała jutro zadebiutować na PC. Niemalże w ostatniej chwili ogłoszono jednak, że tytuł ukaże się dopiero 18 maja.

Powodem niespodziewanego opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Twórcy chcą zaimplementować poprawki przygotowane na podstawie opinii osób, które zapoznały się z produkcją na targach PAX East.

01

Mroczny świat zwiedzimy nieco później

„Gra jest ukończona i planujemy wykorzystać dodatkowy czas, by doszlifować tytuł i wprowadzić końcowe ulepszenia” - napisano w oświadczeniu opublikowanym na forum usługi Steam.

W planach są jeszcze konwersje na konsole PlayStation 4 i Xbox One, które ukażą się w późniejszym - na razie niesprecyzowanym - terminie.

Jednocześnie opublikowano specjalny materiał przedstawiający kulisy powstawania udostępnionego w marcu zwiastuna. Trailer opracowało warszawskie studio produkcyjne ORKA.

Warto zaznaczyć, że nie jest to pierwsze opóźnienie projektu studia Telepaths' Tree. Inner Chains miało ukazać się jeszcze w czerwcu ubiegłego roku, ale - również niemal w ostatnim momencie - postanowiono przesunąć premierę na przełom trzeciego i czwartego kwartału. Także i tego terminu nie udało się dotrzymać.

Sfinansowana na Kickstarterze produkcja do pewnego stopnia przypomina tytuły z serii Painkiller - gdyby obniżyć nieco tempo walki i liczbę przeciwników, ale uczynić lokacje nieco straszniejszymi.

Podczas zabawy zwiedzimy zapomniane ruiny i jaskinie w górach, tajemniczy las wypełniony niebezpiecznymi stworzeniami i roślinami, a także majestatyczne świątynie, opanowane przez Rządzącą Kastę. Do tego kreatywne, „żyjące” bronie i historia w tle.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...