Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sprzedano już milion egzemplarzy Playerunknown's Battlegrounds

Po dwóch tygodniach.

Po dwóch tygodniach w programie Early Access na Steamie, sieciowe Playerunknown's Battlegrounds przekroczyło nakład miliona sprzedanych egzemplarzy.

Rezultatem pochwaliło się odpowiedzialne za prace Bluehole Studio. Większość wyniku wypracowano w czasie 16 dni, choć warto pamiętać, że gra była dostępna w sprzedaży od dłuższego czasu, z kodami zapewniającymi dostęp do testów.

Cel na sprzedaż

To kolejny sukces niezależnej produkcji. Deweloperzy poinformowali już w marcu, że gra wygenerowała 11 milionów dolarów przychodów w zaledwie trzy dni.

Tytuł stawia na wyjątkowo popularne wśród graczy starcia w stylu książek i filmów z cyklu „Igrzyska śmierci”, co tytuły pokroju H1Z1: King of the Kill i podobne zamieniły już we własny gatunek - battle royale.

Pionierem całego konceptu jest tytułowy Brendan „Playerunkown” Greene, który przeprowadził się do Korei Południowej, by pracować nad Battlegrounds we współpracy ze studiem Bluehole. Szczegóły i ciekawostki znaleźć można w naszym wczorajszym wywiadzie z twórcą.

Cover image for YouTube videoPLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS - Steam Early Access Launch Trailer

Podstawy zabawy są proste: gracz zaczyna z niczym, musi więc plądrować okolicę, znaleźć broń i inne potrzebne do przetrwania zapasy, a także wyeliminować wszystkich wrogów. Lub schować się i czekać, aż sami się przetrzebią.

Akcja Playerunknown's Battlegrounds toczy się na mapie w rozmiarach 8 × 8 kilometrów, lecz dostępny teren jest stale zmniejszany przez zabójczy gaz, zmuszając do konfrontacji. Tytuł kładzie nieco większy nacisk na realizm strzelania, z oprawą napędzaną silnikiem Unreal Engine 4.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Playerunknown's Battlegrounds

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze