Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Planescape Torment: Enhanced Edition - premiera 11 kwietnia

Prace wspomagał Chris Avellone.

Ujawniono kolejne szczegóły na temat ogłoszonego wczoraj Planescape Torment: Enhanced Edition. Produkcja odświeżająca legendarne RPG zadebiutuje 11 kwietnia, także w polskiej wersji językowej.

Platformy docelowe to PC (Windows, Mac i Linux) oraz urządzenia mobilne z systemami iOS oraz Android. Co ważne, prace wspomagał sam Chris Avellone, główny projektant oryginału.

O jakość zmian zadbał Chris Avellone

Słynny deweloper został zaangażowany, by „nadzorować aktualizacje w rozgrywce, naprawiane błędy i poprawki, by wszystkie te elementy jak najlepiej odzwierciedlały jego wizję dla gry” - zapewniają twórcy.

Rozszerzona edycja Planescape: Torment zaoferuje między innymi grafikę zoptymalizowaną pod kątem rozdzielczości 4K. Do tego usprawniony interfejs i odświeżona ścieżka dźwiękowa.

W planach są także opcje przygotowane z myślą o współczesnych standardach i przyzwyczajeniach graczy: podkreślanie zakładek, przybliżanie widoku, zapis poczynań w walce, automatyczne podnoszenie przedmiotów i tak dalej.

Odpowiedzialne za prace studio Beamdog zapewnia jednak, że zainteresowani gracze będą mogli wyłączyć wszystkie usprawnienia tego typu, jeśli tylko zechcą.

Cover image for YouTube videoPlanescape: Torment: Enhanced Edition Launch Trailer

Deweloperzy odpowiadali poprzednio za remastery Baldur's Gate 1 i 2 oraz Icewind Dale, więc na pewno nie brakuje im doświadczenia w pracach na silniku Infinity Engine.

Termin na wydanie Planescape Torment: Enhanced Edition wydaje się być idealny - w ubiegłym miesiącu zadebiutowała „duchowa” kontynuacja produkcji - Torment: Tides of Numenera.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Planescape: Torment Enhanced Edition

Android, iOS, PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze