Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mass Effect: Andromeda - Eos: Zrobić wrażenie

Zadanie w Helejosie: aktywujemy młoty sejsmiczne i pokonujemy Architekta.

Zadanie uaktywni się po rozmowie z niejaką Hainly Abrams, którą znajdziesz w jednym z budynków po założeniu wojskowej placówki na Eosie. Kobieta przedstawia się nam jako dyrektorka badań naukowych na Eos i wtajemnicza nas w tajemnicze wstrząsy sejsmiczne. Dopytujemy o szczegóły, aby dowiedzieć się o potężnych podziemnych rzekach, do których póki co nie ma dostępu.

Można je jednak regulować za pomocą specjalistycznych wstrząsów. Gdy obiecamy zająć się kwestią młotów sejsmicznych na mapie pojawią się trzy punkty, jednakże w określonej kolejności. Zmierzamy zatem niedaleko na południowy-zachód, gdzie aktywujemy pierwszy młot badacza. Na miejscu zastaniemy też kilku kettów, jednak potyczka z nimi nie będzie w żaden sposób wymagająca.

W tym miejscu powinieneś odnaleźć Hainly Abrams, która powie ci o zadaniu.

Udajemy się w drugie miejsce, gdzie spotykamy nieznajomych. Nie nawiązujemy walki, ale rozmawiamy z zastanym tam zwiadowcą. Mężczyzna określa swoją przynależność do niepodległego narodu Adwentu, których placówka mieści się kilkaset kilometrów dalej. Zwiadowca zapewnia, że są w pełni niezależni od Nexusa, choć szybko próbuje na ciebie wpłynąć.


Inne misje, w których walczymy z Architektami Porzuconych:


W Adwencie jest coraz większy problem z wodą, ale zwiadowca ma informacje o złożach gazu, proponuje więc układ. Musisz zadecydować czy ustawić drugi młot na odwiert wody czy złóż gazu ziemnego. Jeśli wybierzesz wodę, utrudnisz pozyskiwanie wody przez ludzi z Adwentu. Niezależnie od wyboru w niedalekim sąsiedztwie odnajdziesz trzeci młot.


Walka z Architektem Porzuconych

Po jego aktywacji z ziemi wyłoni się ogromna maszyna. Aby ją zniszczyć, musisz koncentrować swój ostrzał na przekaźnikach umieszczonych na każdej z nóg. Po wyraźnym osłabieniu przekaźnika odkrywać się będzie główny, umieszczony na głowie maszyny. Koncentruj wówczas na nim całą swoją siłę. Później wracaj do ostrzeliwania przekaźnika na nodze, aż ulegnie zniszczeniu.

Korzystaj z barierek i innych osłon, aby utrudnić ostrzał przeciwnikowi.

Gdy żaden z przekaźników nie będzie w danej chwili odsłonięty, nie strzelaj do przeciwnika, gdyż nie zrobi to na nim żadnego wrażenia. Skoncentruj się wówczas raczej na uzupełnianiu zapasów i pozostawania w ciągłym ruchu lub szukaniu osłon i regenerowaniu się. W międzyczasie będziesz musiał też likwidować wzywane przez niego posiłki w różnej formie. Musisz wyczyścić teren w stu procentach, gdyż jest to jedna z wytycznych misji.


Spis treści: Mass Effect: Andromeda - Poradnik, Solucja

Zobacz też:

- Mass Effect: Andromeda - Eos: Pokonać kettów

- Mass Effect: Andromeda - Eos: pozostałe zadania w Helejosie, Terapia wstrząsowa, Tajemniczy projekt, Sprawa personalna, Jak Bain z kettem


Po zniszczeniu każdego z przekaźników wsiadaj do Nomada i podążaj za Architektem. Gdy wszystkie przekaźniki zostaną zniszczone, dobij przeciwnika posyłając mu kilka serii prosto w głowę. Gdy przeciwnik padnie, podejdź do części jego głowy i połącz się z nim wykonując interakcję. Zakończysz tym samym obecnie trwające zadanie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mass Effect: Andromeda

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze