Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premierowa łatka Mass Effect: Andromeda nie poprawi animacji

Patch jest już gotowy.

Przedstawiciel BioWare rozwiał nadzieje graczy na poprawę nie najlepszych animacji twarzy postaci w Mass Effect: Andromeda za pomocą premierowej aktualizacji - prace nad łatką zostały już bowiem ukończone.

Od wczoraj wczesna wersja gry dostępna jest dla abonentów EA/Origin Access, będąc nie tylko źródłem dobrej zabawy, ale także materiałem do licznych kpin i żartów, które zalały już internet.

Żarty i żarciki

„Hej koledzy, dział wsparcia właśnie potwierdził, że premierowa łatka jest już uwzględniona w testowej odsłonie na PC i Xbox One” - napisał wczoraj wieczorem główny projektant Ian Frazier.

„Więc nie powinniśmy spodziewać się poprawek w animacjach i bardziej naturalnego wyglądu podczas rozmów?” - zapytał jeden z fanów.

„W dniu premiery? Nie, na to już za późno. W przyszłości będą kolejne łatki, ale nie zdecydowaliśmy jeszcze dokładnie, co się w nich znajdzie” - dodał Frazier.

Warto pamiętać, że modyfikacje animacji bohaterów nie są błahą kwestią i trudno oczekiwać, żeby w znaczącym stopniu zmieniła je łatka, zwłaszcza biorąc pod uwagę liczbę postaci.

Dodatkowym problemem Mass Effect: Andromeda jest fakt, że twarze można modyfikować, więc animacje muszą być przygotowywane „proceduralnie” i powinny pasować do dowolnych rysów, nawet tych najbardziej szalonych dzieł z wbudowanego kreatora.

Zobacz na YouTube

Mass Effect: Andromeda ukaże się w Polsce już 23 marca, na PC, PS4 i Xbox One.

Wcielamy się w Pioniera, którego głównym zadaniem jest szukanie miejsc na kolejne ludzkie kolonie. W trakcie przygody zetkniemy się też z innymi rasami i pomożemy gatunkom, które razem z nami opuściły Drogę Mleczną.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mass Effect: Andromeda

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze