Eurogamer.pl

Premiera pełnej wersji Lego Worlds przesunięta na marzec

Twórcy chcą dopracować grę.

Przedstawiciele firmy Warner Bros. i studia TT Games poinformowali, że Lego Worlds ukaże się później niż planowano - 7 marca.

Według pierwotnych założeń, produkcja miała zadebiutować 24 lutego. Powodem przesunięcia premiery jest chęć dopracowania projektu.

01

We wpisie opublikowanym w serwisie Steam (na którym dostępna jest wczesna wersja tytułu) twórcy wyjaśnili, że nie byli zadowoleni z kilku elementów gry. Postanowili więc dać sobie kilka dodatkowych tygodni, by wszystko doszlifować.

Lego Worlds docelowo trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. W planach jest jeszcze wersja Nintendo Switch.

Powstająca w studiu TT Games gra w swoich założeniach przypomina słynnego Minecrafta. Gracze trafią do wygenerowanego proceduralnie i otwartego uniwersum, zbudowanego w całości z duńskich klocków. Niemalże wszystkie elementy świata zmodyfikują wedle własnych potrzeb.

Korzystając ze specjalnego narzędzia, zmienimy otoczenie - twórcy wspominają między innymi o możliwości podniesienia terenu w celu stworzenia łańcucha górskiego. Pojawi się też edytor, w którym z pomocą Lego skonstruujemy dowolne obiekty.

Rozwijany świat zaludnimy różnego rodzaju postaciami, zwierzętami i potworami, w tym kowbojami, żyrafami, wampirami, a nawet misiami polarnymi. Nie zabraknie też pojazdów, którymi pokierujemy podczas zabawy.

Zarówno własne uniwersa, jak i te przygotowane przez twórców, gracze zwiedzą, odblokowując przy okazji dodatkową zawartość. Pojawi się też opcja zaglądania do krain innych użytkowników.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...