Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Spojrzenie na drzewka umiejętności w Horizon Zero Dawn

Trzy specjalizacje.

Zaplanowane na marzec Horizon Zero Dawn oferuje nie tylko ogromny, otwarty świat, ale także sporo elementów RPG, takich jak ekwipunek, dialogi czy rozwój postaci. Ten ostatni aspekt oznacza również wiele umiejętności do wyboru.

Serwis Gamespot ujawnił screeny wszystkich dostępnych w grze talentów. Te dzielą się na trzy podstawowe drzewka: Prowler, Brave oraz Forager.

Pierwsze przeznaczone jest dla miłośników skradania. Odblokowuje ciche zabójstwa i ataki z wysokości, spowalnianie czasu podczas celowania z łuku, ciche lądowanie i sprint czy po prostu zwiększone obrażenia.

Zobacz: Horizon Zero Dawn - Poradnik, Solucja

Brave to już sekcja przeznaczona dla zwolenników otwartych potyczek. Kupimy dalsze spowalnianie czasu przy celowaniu, szybsze ładowanie, sprawniejszą obsługę ciężkiej broni, podwójne i potrójne strzelanie czy trafienia krytyczne.

Listę umiejętności zamyka Forager, z talentami ogólnego wsparcia dla postaci. Mamy tu budowanie wabików, przyzywanie wierzchowców, szybsze leczenie, wydajniejsze pozyskiwanie surowców czy rozbrajanie pułapek.

Każde drzewko dzieli się na jeden poczwórny i jeden podwójny ciąg, a także na jedną rozgałęziającą się opcję, co będzie wymagało odpowiednio planowania - nie będziemy mogli od razu włączyć dowolnego perka.

Część graczy będzie zapewne rozczarowana, że nawet tak podstawowe opcje, jak trafienie krytyczne czy korzystanie z przynęt nasza bohaterka musi odblokować - a zaczyna przecież jako doświadczony łowca.

Nowe ujęcia z rozgrywki znaleźć można w naszej wczorajszej wiadomości. Horizon Zero Dawn debiutuje w Europie już 1 marca, tylko na PS4.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Horizon Zero Dawn

PS4, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze