Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Darmowe Path of Exile trafi w tym roku na Xbox One

Z drobnymi zmianami.

Deweloperzy z Grinding Gear Games ogłosili, że Path of Exile ukaże się także na konsoli Xbox One. Podobnie jak na PC, gra będzie rozprowadzana za darmo, jedynie z drobnymi modyfikacjami.

Premiera jeszcze w tym roku.

Nie obejdzie się bez zmian w interfejsie

Na sprzęt Microsoftu trafią wszystkie treści z komputerów osobistych, w tym nadchodząca aktualizacja 3.0.0, zawierająca piąty akt opowieści i kolejne rozdziały do ukończenia.

Zobacz: Path of Exile - poradnik i najlepsze porady - kompletny przewodnik po grze

Posiadacze Xbox One zagrają na własnych serwerach, ze względu na wspomniane zmiany w rozgrywce. Mowa o drobnych detalach, takich jak liczba slotów na mikstury czy sposób celowania niektórymi umiejętnościami postaci.

Twórcy zapewniają, że w przyszłości zamierzają „realizować ten sam harmonogram publikowania treści i lig w odsłonach Path of Exile na PC i Xbox One”.

Jak dodają deweloperzy, za projekt przeniesienia popularnej produkcji na konsolę Microsoftu odpowiada mały zespół wewnątrz studia. Ten sam, który przygotował wcześniej wersję DirectX 11. Prace nad portem zajęły ponad rok.

Zobacz na YouTube

Path of Exile to darmowa produkcja, z rozgrywką w stylu Diablo. Opcjonalne płatności cyfrowe są obecne, ale - co ważne - dotyczą przede wszystkim przedmiotów kosmetycznych i giełdy. Gracze nie mogą kupić nic, co dałoby im przewagę w walce.

Wersja PC debiutowała w zamierzchłej przeszłości stycznia 2013 roku, lecz - jak widać - jest nadal aktywnie rozwijana.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Path of Exile

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze