Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Cichy zabójca, tylko garnitur

Pozbywamy się po cichu celów, pozostając w garniturze i zdobywając najwyższą ocenę.

Tym razem rozprawiamy się z dwoma celami pozostają w garniturze i nie dając się zauważyć w Marrakeszu. Ten sposób jest dużo prostszy, niż w przypadku zadania w Sapienzie, zaś na podobnym poziomie trudności co Paryż. Na początku musisz jednak udać się w rejon ambasady.

Podchodząc do niej od strony zachodniej zauważysz tłum ludzi i główne wejście obstawione mocno przez wojsko i ochronę. Teoretycznie da się wejść na teren trzymając się prawej strony, lecz dużo prostsze i przydatniejsze dla naszego planu jest obejście terenu z lewej.

Znajduje się tam fragment ogrodzenia, nad którym śmiało przeskoczysz pozostając poza spojrzeniami strażników albo postronnych osób. Musisz to jednak zrobić w odpowiednim momencie, gdyż w środku przechadzają się strażnicy.


Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Marrakeszu - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w misji Złota klatka.


Gdy już dobierzesz odpowiedni moment i przeskoczysz nad ogrodzeniem musisz natychmiast skręcić w lewo i wejść przez znajdujące się tam drzwi. Prowadzą one do podziemnych garaży, gdzie znajduje się wielu żołnierzy.

Z przeskakiwaniem nad ogrodzeniem poczekaj na odpowiedni moment.

W środku zauważysz opancerzony transporter, za którym znajduje się wielu żołnierzy. Obejdź pojazd z prawej strony, cały czas skradając się i unikając spojrzeń mężczyzn, a następnie rzuć przed siebie monetę, od razu obchodząc transporter raz jeszcze, tym razem z lewej strony. Powinieneś w ten sposób ukraść kartę magnetyczną do konsulatu.

Agent Lepkie Ręce w natarciu.

Po zdobyciu karty musisz szybko wrócić do punktu wyjścia i zacząć obchodzić cały garaż z prawej strony, przeskakując od samochodu do samochodu, aby nie dać się zauważyć żołnierzom. W końcu dotrzesz do drzwi, nad którymi jest świecący zielony znak ewakuacji. Wejdź tam i z półki po lewej stronie podnieś klucz francuski. Wejdź schodami na górę i poczekaj na odpowiedni moment, by wdrapać się jeszcze wyżej tuż za plecami ochroniarza i strażnika.

Na kolejnym piętrze wejdź pierwszymi drzwiami po lewej, do pomieszczenia gospodarczego. Włącz odkurzacz i poczekaj na pojawienie się strażnika. Rzuć w niego kluczem, a nieprzytomne ciało włóż do skrzyni. Podnieś także broń i czekaj cierpliwie, aż za kolejnymi drzwiami pojawi się twój pierwszy cel, czyli Claus Hugo Strandberg. Możesz do niego podejść zupełnie normalnie. Z racji tego, że cię nie zna, nie nabierze podejrzeń. Zastosuj na nim garotę i zaciągnij ciało do składziku, umieszczając je również w skrzyni.

Teraz musisz wrócić tą samą drogą, skąd przybyłeś. W podziemnym garażu możesz obrać lewą lub prawą stronę, nie ma to najmniejszego znaczenia. Nie możesz jednak dać się zauważyć. Wydostań się z terenu ambasady w ten sam sposób, a następnie udaj się w miejsce wskazane na poniższym obrazku.

Wejdź do różowego budynku i od razu skręć w lewo, podążając schodami do góry.

Dalsza część zabawy będzie przypominać pierwszą opcję likwidacji generała Rezy Zaydana, czyli Waśń. Na górze musisz więc pozbawić przytomności dyrektora szkoły i ukryć jego ciało w skrzyni. Ze stolika zabrać klucz dyrektora i przejść dalej na tarasie, gdzie uczepisz się gzymsu. Na jego końcu znajduje się rura, po której zjedziesz na strzeżony przez wojsko teren.

Przemykając wzdłuż niebieskiego ogrodzenia i za ustawionymi dalej pojazdami dotrzesz do niebieskich drzwi, które otworzysz zdobytym przed chwilą kluczem. Pozbądź się tam strażnika, przemknij pod oknami, otwórz kolejne drzwi i w odpowiednim momencie, gdy nikt nie będzie patrzył, wejdź do środka przedostatnim oknem. Zakradnij się do kolejnego pomieszczenia naprzeciw, gdzie włączysz szkolny interkom, po czym cofnij się do poprzedniego i wdrap się na widoczne na poniższym obrazku skrzynki.

Wchodząc na skrzynki upewnij się, że nikt tego nie zauważy.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Zobacz też: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Osiągnięcia i Trofea

Następnie: Hitman - Bangkok, Klub 27: Cichy zabójca, tylko garnitur


Ze skrzynek błyskawicznie wdrap się przez dziurę w suficie i odejdź nieco w lewo, do umywalek. Po krótkiej chwili pojawi się tam generał Zeydan, którego musisz udusić garotą podczas pochylania się nad otworem. Upewnij się jednak wcześniej czy najbliższy strażnik nie jest aktualnie zwrócony w kierunku drzwi. Zauważy to wtedy i misja zakończy się niepowodzeniem.

Ciało generała możesz zaciągnąć w róg pomieszczenia i tam pozostawić. Nie zostanie odkryte.

Po likwidacji generała pozostaje ewakuacja. W tym celu musisz wrócić do punktu wyjścia, wdrapując się po rynnie i nie dając się przy tym zauważyć. Stamtąd bez problemu dotrzesz już na ulicę, gdzie wybierzesz dogodny dla siebie punkt ewakuacji. Wychodząc ze szkoły możesz też zauważyć, że da się uciec wojskowym samochodem terenowym, jednak potrzebujesz do niej klucza. Ten posiada jeden z żołnierzy w podziemnym garażu. Zdobycie klucza byłoby w garniturze zbyt ryzykowne.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Hitman

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze