Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wampiry nawiedzą The Sims 4 już 24 stycznia

Nowy pakiet rozgrywki.

The Sims 4 już 24 stycznia doczeka się kolejnego rozszerzenia, wprowadzającego do popularnej symulacji najnowszy hit wśród nastolatków - wampiry.

Te „kierują się swoimi własnymi wampirzymi potrzebami, w pierwszym rzędzie zorientowanymi na pozyskiwanie plazmy, mocy i czasu na sen” - czytamy na oficjalnej stronie.

Nowe osiedle - Forgotten Hollow

Jak się okazuje, plazmy nie musimy wysysać z szyi śpiących Simów, lecz możemy ją także po prostu kupić w sklepie lub wyhodować specjalne owoce. Specjalne moce to na przykład zamienianie znajomych w krwiopijców czy przemieszczanie się w różnych formach.

Wampiry posiadają dwie postacie: zwykłą i mroczną. Sim musi przybrać tę drugą, aby wykonywać wampirze akcje. Oczywiście, nie należy też zbyt długo wystawiać się na światło słoneczne.

Nowy Pakiet Rozgrywki doda również kilka nowych opcji wyglądu: świecące oczy osadzone w mrocznych oczodołach, trupio blade odcienie skóry czy dramatycznie wykrojone brwi.

„Simowie mogą przychodzić na świat jako wampiry, ale ich moce nie ujawnią się, dopóki nie staną się nastolatkami. Dopiero wtedy ich plumbob przybierze odpowiednią formę, ujawniając, czy mają w sobie wampiryzm, czy nie” - zapewnia EA.

Zobacz na YouTube

The Sims 4 Wampiry to także nowy świat - Forgotten Hollow. Stanowi świetne miejsce do życia dla wampira, jako że trwa tu wieczna noc. Posiada jeden blok konstrukcyjny z pięcioma parcelami, zbudowanymi wokół wewnętrznego placu noszącego imię Vlada, założyciela.

Także w trybie budowania znajdzie się wiele obiektów, które pomogą stworzyć wampirzą siedzibę: organy piszczałkowe (z nauką umiejętności) czy łóżka w kształcie trumien.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Sims 4

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze