Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Titanfall 2 - Nadajnik

Zdobywamy narzędzie łukowe i walczymy z kolejnym bossem.

Zaraz po rozpoczęciu zadania podążaj za swoim Tytanem, zamieniając z nim kilka słów. Gdy dotrzecie do mgły unoszącej się tuż nad ziemią, wejdź na pokład mecha i zgarnij nowy zestaw uzbrojenia, Ronin. Bazuje on na ogromnym mieczu, całkiem silnej strzelbie, a także odbijaniu pocisków mieczem i elektryzowaniu go.

Podejdź do bramy po prawej stronie, gdzie rozprawisz się z nieprzyjaciółmi. Nie będzie to duże wyzwanie. Po skończonej walce wejdź do sterowni nadajnika, a następnie opuść pokład. Po krótkim wprowadzeniu, będziesz musiał ruszyć na poszukiwania przedmiotu, bez którego nie będzie możliwa modyfikacja nadajnika.


Poszukiwanie narzędzia łukowego

Udaj się przed siebie, przez jedyne otwarte wrota, a następnie zejdź ukośną podłogą na niższy poziom. W pewnym momencie zauważysz ogromne turbiny. Skręć przy nich w prawą stronę, a na końcu korytarza zeskocz nieco w lewo i podążaj dalszymi korytarzami. Na tym etapie będziesz musiał unikać skrzących się na niebiesko wyładowań elektrycznych. Przebiegnij po czerwonej ścianie z lewej strony.

Przeskakuj pomiędzy kolejnymi ścianami, unikając wyładowań elektrycznych.

Gdy dotrzesz do pomarańczowej przepaści, widocznej na powyższym obrazku, będziesz musiał kilkukrotnie przeskoczyć pomiędzy ścianami, unikając wyładowań. Dalsza część trasy będzie wyglądać dość podobnie, aż dotrzesz do pomieszczenia z napisem Substation 03. Na jego drugim końcu znajdzie się kilku przeciwników. Po ich eksterminacji możesz kontynuować podróż przeskakując nad wielkimi wirnikami lub naokoło, trzymając się lewej strony.

Ponownie trafisz do korytarza pełnego wyładowań. Raz jeszcze będziesz musiał przeskakiwać pomiędzy kolejnymi ścianami, ale wyładowania tym razem będą znajdować się na poziomych belkach. Ważne więc będzie także trzymanie się optymalnej wysokości, abyś nie biegł po ścianach ani zbyt nisko, ani zbyt wysoko. W przeciwnym razie prawie na pewno zostaniesz porażony.

Gdy dotrzesz do wielkiego otworu z turbiną wiatrową, po prostu do niej wskocz. Przeniesiesz się wówczas wyżej, do poziom L3, skąd elektronicznym panelem wyłączysz turbinę. Teraz możesz zeskoczyć na dół wielkiego otworu, skąd przejdziesz przez napotkane tam drzwi. Wejdziesz tym samym do kolejnego pomieszczenia, na którego drugim końcu znajduje się poszukiwane urządzenie.

Zignoruj turbinę i skocz przed siebie, a następnie przedostań się schodkami na drugą stronę. Zabierz narzędzie łukowe od pałętającego się tam robota Marvina. Nie będzie z tego powodu zadowolony, ale przynajmniej nie będziesz go musiał zabijać. Teraz, za pomocą narzędzia, możesz wyłączać czasowo turbiny. Wykonaj tę sztuczkę na tej najbliższej, a następnie przebiegnij po niej na drugą stronę, gdyż musisz wrócić do sterowni nadajnika.

Za pomocą narzędzia otwórz drzwi, a następnie uruchom turbinę, która wyrzuci cię na górny poziom. Kontynuuj podróż, rozprawiając się w międzyczasie z kolejnymi przeciwnikami, a także aktywując zielone panele, dzięki którym na planszach pojawiać się będą osłony przed wiatrem z turbin. Dopiero wtedy będziesz mógł przemieszczać się dalej.

W pewnym momencie dotrzesz do ogromnej turbiny, której nie będziesz mógł wyłączyć. Wówczas wskocz bezpośrednio w pęd powietrza, dzięki czemu nabierzesz szybkości pozwalającej na przebiegnięcie po wielkim, cylindrycznym pomieszczeniu. Następnie dotrzesz do końcowej części, tuż przed sterownią nadajnika.

Wyłączaj kolejne turbiny podczas przeskakiwania pomiędzy nimi. W przeciwym wypadku zostaniesz zmieciony i będziesz musiał zaczynać od nowa.

Tym samym wrócisz do sterowni nadajnika i będziesz mógł rozpocząć kolejną część misji. Załoga pośle cię do komory o silnym promieniowaniu, gdzie za pomocą narzędzia łukowego musisz strzelić wiązką do wszystkich zielonych paneli, zamieniając je tym samym na czerwone. Dopiero po zmianie wszystkich będziesz mógł wydostać się z powrotem. Musisz zrobić to szybko, gdyż w przeciwnym przypadku zginiesz.

Odnalezienie modułu namiarowego i wyjęcie go z anteny

Wsiądź na pokład Tytana, a następnie wyjdź na zewnątrz. Kieruj się po rurach naprzód. Wysiądź z mecha, a następnie w dowolny sposób dostań się na drugą stronę budynku, dzięki czemu będziesz mógł odblokować przejście dla BT-7274. Tytan przerzuci cię na drugą stronę kompleksu.

W każdym możliwym miejscu wykorzystuj narzędzie łukowe do uwolnienia Dręczycieli, czyli niewielkich, bojowych robotów. Przydadzą się w każdym przypadku walki, wspierając cię ogniem. Aby dotrzeć do anteny, musisz w dowolny sposób dostać się do najbliższego dźwigu, którym ustawisz pionową platformę tak, aby móc po niej przebiec na drugą stronę.

Gdy pozostawisz platformę w tym położeniu, będziesz mógł przebiec po niej na drugą stronę.

Teraz zmierzaj w kierunku kolejnego dźwigu, dzięki czemu ustawisz dwie platformy tak, aby odblokować kolejne przejście. Wbiegaj po łukowych ścianach dalej, aż dotrzesz do platformy opisanej numerem 04. Wejdź drzwiami z napisem 03 Construction Area. Przedzieraj się przez kolejne grupy nieprzyjaciół, kierując się schodami w górę.

Teraz, po walce z dużą grupą wrogów, musisz dotrzeć do największego dźwigu, za którego pomocą przesuniesz antenę maksymalnie w prawo. Jeśli wcześniej wypuszczałeś Dręczycieli, pomogą ci teraz w walce z groźniejszymi przeciwnikami. Po udanej potyczce wespnij się na antenę, skąd pozyskasz moduł namiarowy.

Teraz, używając narzędzia łukowego, opuszczaj i zmieniaj położenie platform tak, aby wrócić do pierwszego nadajnika. Na samym końcu zjedź po linie i pomóż swojemu Tytanowi w walce przeciw pojawiającym się przeciwnikom. Pozostawaj w ciągłym ruchu i używaj najmocniejszych broni. Gdy sytuacja się uspokoi, BT-7274 raz jeszcze rzuci tobą do trudno dostępnego miejsca.

Podążaj schodami do góry, zestrzeliwuj latające drony i trzymaj się tuneli podświetlonych na czerwono, aby dotrzeć na samą górę konstrukcji, gdzie wymienisz moduł namiarowy. Po krótkiej scence przerywnikowej wsiądziesz na pokład, a gdy wyjdziesz z bazy, czeka cię ostateczna w tej misji walka z grupą nieprzyjaciół. To jednak jeszcze nie koniec.


Spis treści: Titanfall 2 - Poradnik, Solucja

Następnie: Titanfall 2 - Próba ognia

Zobacz też: Titanfall 2 - Hełmy pilotów: Nadajnik


Walka z bossem: Richter

Gdy już trafisz na Richtera, warto mieć na wyposażeniu ostatnio zdobyty pakiet uzbrojenia, czyli Ronin. Dzięki niemu będziesz skutecznie odbijał ataki posiadanym wielkim mieczem. Boss będzie preferował walkę w zwarciu, więc wykorzystamy to i będziemy stosować śmiertelnie skuteczne ataki Falą Łukową, spowalniając tym samym przeciwnika.

Chowaj się za głazami od razu, gdy zobaczysz na ekranie informację o namierzeniu cię przez wrogiego Tytana.

W kluczowych momentach, gdy Rdzeń miecza się naładuje, używaj go błyskawicznie, ale tylko wtedy, gdy będziesz mieć pewność, że bezpośrednio trafisz rywala. Zabierze mu to znaczną część energii, a dwa takie celne ciosy mogą zaważyć o ostatecznym wyniku walki. Oczywiście na twoją korzyść.

Kluczowe, gdy nie będziesz radził sobie na otwartej przestrzeni, może być szybkie cofnięcie się do poprzedniego kompleksu, a dokładnie do pomieszczenia z niebieską wiązką. Właśnie tam możesz w łatwy sposób okalać Richtera i być praktycznie poza zasięgiem jego ataków, jednak tylko i wyłącznie przy kontrolowaniu kierunku zmierzania w twoją stronę. Po zlikwidowaniu bossa czeka cię przerywnik filmowy, po którym misja dobiegnie końca.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Titanfall 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze