Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Stacja Addermire, mieszkanie dr Hypatii

Odwiedzamy apartament pani doktor i udajemy się do kolejki.

Po przeszukaniu przyczółka rewidentów i dostarczeniu ciała Mindzie lub pominięciu tego kroku, będziesz musiał dotrzeć na stację Addermire. Zanim zabierzesz się do wykonywania zadania warto jeszcze nieco się rozejrzeć, ponieważ możesz zdobyć cenne rzeczy. Jedną z nich jest runa, którą znajdziesz za kratami na końcu kanały przepływającego przez środek dzielnicy (wejdź na łódź i strzel z kuszy w deskę na dole, dzięki czemu runa zacznie płynąć w twoją stronę).

Jeżeli wykonałeś zadanie dla Mindy, to będziesz już w dzielnicy ze stacją i możesz przejść do opisu znajdującego się nieco niżej (Apartament doktor Hypatii). Jeżeli jednak tego nie uczyniłeś i znajdujesz się w pobliżu ściany światła, to przeczytaj poniższy opis, w którym przedstawiliśmy kilka dróg dotarcia do części miasta ze stacją.


Dotarcie do dzielnicy ze stacją Addermire

Jeżeli nie wykonałeś zadania opcjonalnego i jesteś w centralnej części miasta, tuż za ścianą światła, to możesz dostać się do dzielnicy ze stacją na kilka sposobów. Zostały one opisane poniżej.

Dzielnica ze stacją (#1), przejście z lewej (#2), przez kanał (#3) oraz przyczółek rewidentów (#4)

Dzielnica ze stacją znajduje się nieco w oddali (#1 na obrazku powyżej). Pierwsza możliwość, to skorzystanie z przejścia z lewej strony (#2 na obrazku powyżej). Musisz się jednak liczyć z tym, że droga ta jest dość mocno pilnowana przez strażników, a w samym przejściu na krześle drzemie wartownik.

Druga opcja, to wskoczenie do kanału (#3 na obrazku powyżej), popłynięcie pod wodą i wyjście na ląd z prawej wspinając się na drewniany podest lub korzystając z Mignięcia albo Dalekiego chwytu (potem wystarczy skierować się w lewo). Kolejna możliwość, to przejście przez przyczółek rewidentów (#4 na obrazku powyżej) - sposób ten został dokładnie opisany w rozdziale ciało dla Mindy.


Apartament doktor Hypatii

Kiedy już dotrzesz do odpowiedniej dzielnicy warto będzie nieco się rozejrzeć. Znajdziesz tu między innymi dwóch ulicznych muzyków, u których możesz wysłuchać pewnej pieśni. Po ich minięciu kieruj się w stronę ścieżki z lewej. Dotrzesz do terenu kontrolowanego przez strażników.

Wejście przez tory (#1) oraz przez uliczkę ze strażnikami (#2)

Jeżeli pomogłeś Mindy odzyskać ciało, to jej ludzie wyłączą elektryczność na torach. Dzięki temu możesz skorzystać ze skarpy (#1 na obrazku) na końcu uliczki, przeskoczyć z niej na szyny i skierować się w lewo. Potem należy użyć Mignięcia lub Dalekiego chwytu, żeby dostać się na szczyt muru z prawej. W ten sposób znajdziesz się tuż przed kolejką, którą możesz udać się do instytutu.

Druga opcja, to skorzystanie z przejścia ze strażnikami (#2 na obrazku powyżej). Warto z niej skorzystać nawet, jeśli odblokowałeś łatwiejszy wariant, ponieważ po drodze można zgarnąć kilka łupów. Na ulicę nie musisz wchodzić przejściem z prawej - możesz także skorzystać ze skarpy z lewej strony, ale zamiast wskakiwać na tory (jeśli są pod napięciem), przeskocz po prostu przez stojący na nich wagon, dzięki czemu unikniesz obrażeń.

Balkon (#1) oraz mieszkanie (#2), w którym znajdziesz obraz i kościany amulet

Z prawej strony zobaczysz dość długi balkon (#1 na obrazku powyżej). Skorzystaj z Mignięcia/Dalkiego chwytu, żeby się na niego dostać, a potem kieruj się w stronę kolejnego znajdującego się w sąsiednim budynku. Twoim celem jest dotarcie do mieszkania dr Hypatii (#2 na obrazku powyżej) w budowli naprzeciwko stacji.

Warto odwiedzić, to mieszkanie, ponieważ znajdziesz w nim sporo formuł, bełtów oraz audiograf i klucz do mieszkania dr Hypatii. W następnych pomieszczeniach znajdziesz obraz (Projekcyjne spojrzenie Hypatii) oraz kościany amulet (w sejfie na dole - kod znajdziesz w kasie stojącej na blacie przy wejściu).

Uwaga - do mieszkania Hypatii możesz dostać się też z poziomu ulicy. Wystarczy wejść do sklepu z sejfami, zabrać klucz do mieszkania znajdujący się na półce na zapleczu i udać się na piętro. Wypełnienie tego celu spowoduje ukończenie działania specjalnego - Mieszkanie dr Hypatii.


Dotarcie do kolejki na stacji Addermire

Bez względu na to, czy przeszukałeś mieszkanie Hypatii czy też zostawiłeś je w spokoju, twoim finalnym celem będzie udanie się do kolejki na dworcu. Jak zwykle istnieje kilka możliwych dróg dostania się tam.

1) Przez boczne tory

Sposób opisany już powyżej. Polega na wejściu na tory z lewej strony stacji i dostanie się bezpośrednio w pobliże kolejki. Wariant ten jest możliwy do zrealizowania tylko, jeśli wcześniej dostarczyłeś ciało Mindzie.


2) Przejście przez dach

Jeżeli dotarłeś na balkon w mieszkaniu dr Hypatii, to przed sobą zobaczysz budynek dworca. Użyj Mignięcia/Dalekiego chwytu, aby dostać się na jego dach (uważaj na dwójkę strażników).

Z dachu stacji wystarczy dostać się na balkon (#1), na daszek (#2), a potem do kolejki (#3) - uważaj na wartownika na dole

Następnie wystarczy przejść na drugą stronę, przenieść się na balkon z lewej, a stamtąd na dach nad kolejką, a potem wsiąść do samej kolejki.


3) Przejście przez stację

Aby dostać się do środka możesz skorzystać z głównego wejścia (jest dobrze pilnowane) lub małego przejścia z lewej strony budynku (znajduje się za torami, którymi możesz dojść do kolejki, jeśli pomogłeś Mindzie). W pierwszym przypadku postaraj się zwabiać rywali w ustronne miejsce i eliminować po cichu jednego po drugim. W drugim wariancie wystarczy poczekać na dogodny moment i zeskoczyć na teren stacji.

Ściana światła (#1), pomieszczenie z baterią (#2a, #2b) oraz pokój z oknem na piętrze (#3)

Okaże się, że przejście na peron jest blokowane przez ścianę światła (#1 na obrazku powyżej). Możesz ją dezaktywować. Aby to uczynić udaj się do pomieszczenia na parterze z prawej (#2a na obrazku powyżej) i uważając na strażników, wyjmij z pojemnika z lewej baterię z tranem (#2b na obrazku powyżej). W ten sposób wyłączysz zasilanie ściany światła (uważaj na wartownika przy kolejce).

Inny wariant, to udanie się do pomieszczeń na górze (#3 na obrazku powyżej). Możesz się tam dostać po schodach z prawej lub korzystając z Mignięcia/Dalekiego chwytu i od razu dostając się na górę. Uważaj, bo jest tu sporo rywali, których staraj się po cichu eliminować. Z prawej strony znajdziesz otwarte okno, przez które z łatwością (podobnie, jak z dachu - opcja nr 1) dostaniesz się już do kolejki.


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz:

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Po przebudzeniu, Groźna wręga

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Czarnorynkowy sklep, ściana światła

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Przyczółek rewidentów, ciało dla Mindy (opcjonalne)

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - sekrety i znajdźki


Kiedy dotrzesz na miejsce wsiądź do środka i zdecyduj czy chcesz udać się do instytutu czy też jednak masz zamiar załatwić coś jeszcze w mieście. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z kolejki, to automatycznie przeniesiesz się do kolejnej misji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dishonored 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze