Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Przyczółek rewidentów, ciało dla Mindy (opcjonalne)

Wkradamy się do budynku w celu odzyskania zwłok mężczyzny, na których zależy naszej znajomej.

Po przejściu przez ścianę światła znajdziesz się w centralnej części miasta. W zależności od sposobu, w jaki przedostałeś się na drugą stronę znajdziesz się po lewej stronie kanału (przejście przez mieszkanie z krwiogzami), przy ścianie lub nad nią (skorzystanie z wiatraka lub okna nad ścianą) albo z prawej strony kanału (przejście przez mieszkanie z runą, kościanym amuletem i obrazem).

Zachowaj czujność, bo okoliczny teren jest mocno pilnowany przez strażników. Staraj się zatem poruszać ostrożnie i korzystać z Mignięcia lub Dalekiego chwytu, aby szybko dostawać się w miejsca (najlepiej wyżej położone), w których rywale będą mieli problemy z zauważeniem bohatera. Możesz teraz postąpić na dwa sposoby - spróbować od razu dostać się na stację Addermire lub wypełnić zadanie dla Mindy.


Dotarcie do przyczółka rewidentów

Uwaga - w pobliżu ściany światła zobaczysz, jak dwóch strażników próbuje wepchnąć na prąd upatrzoną ofiarę. Jeśli się pospieszysz i zdołasz ją uratować (np. strzelając do wrogów bełtami usypiającymi), to wypełnisz działanie specjalne Przyjdzie co do czego.

Dach budynku, na który dostań się korzystając ze specjalnych mocy

Jeśli zdecydowałeś się pomóc Mindzie, to będziesz musiał dostać się na prawą stronę kanału. Najlepiej, gdy skorzystałeś z przejścia przez mieszkanie przy wiatraku, dzięki czemu od razu znajdziesz się po właściwej stronie. W przeciwnym razie poczekaj na dogodny moment i korzystając z Mignięcia lub Dalekiego chwytu (albo po prostu mijając rywali), udaj się na balkon z prawej nad kanałem (ten sam do którego dotrzesz w przypadku przejścia przez mieszkanie z obrazem, runą i kościanym amuletem). Na balkonie spójrz w prawo, a zobaczysz dach sąsiedniego budynku (obrazek powyżej), na który dostań się korzystając z Mignięcia lub Długiego chwytu.

Po dotarciu na dach skieruj się w prawo i przejdź na jego kolejną część. Znajdziesz tu miejsce ze zwłokami, insektami oraz kościanym amuletem, który warto podnieść.

Balkon w przyczółku rewidentów, na który możesz się dostać korzystając z Mignięcia lub Długiego chwytu

Aby wykonać zadanie dla Mindy musisz dostać się do przyczółka rewidentów (3 na mapie) - to charakterystyczny czerwony budynek. Jeśli znajdujesz się na dachu opisanym powyżej, to udaj się na jego drugi koniec. Stąd zobaczysz ciągnącą się pod tobą wąską uliczkę oraz balkon z otwartymi drzwiami z prawej (obrazek powyżej). Uważając na strażników szybko dostań się na niego korzystając z Mignięcia lub Długiego chwytu.


Mapa - Karnaka

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk.

Mapę znajdziesz na ścianie przy cywilu siedzącym na schodach w południowej części dzielnicy (D).

Legenda:

  • A - budka strażnicza, na którą możesz zeskoczyć i wejść przez właz.
  • B - budynek z obrazem (Infantylne argumenty lady Boyle), kodem i sejfem.
  • C - audiograf (Obrabowane mieszkanie).
  • D - miejsce odnalezienia mapy.
  • E - droga do zaułka i wejścia do Kuriera Dunwallskiego.
  • F - kryjówka Mindy, do której możesz dostarczyć zwłoki w ramach zadania dodatkowego.
  • X - ukryty skarb - mapę z miejscem jego zaznaczenia możesz kupić lub ukraść u czarnorynkowego handlarza

Możesz skorzystać z jednego z dwóch balkonów - ten z lewej prowadzi do biura z jednym rewidentem piszącym przy biurku, a drugi do pokoju z dwoma rozmawiającymi ze sobą przeciwnikami.

Likwidację rewidentów najlepiej zacząć od biura z lewej

Warto chwilę odczekać, aż rywale się rozejdą i wyeliminować po kolei każdego z nich (wydaje się, że łatwiej tego dokonać zaczynając od pokoju z piszącym rewidentem - obrazek powyżej).


Wykradzenie ciała i dostarczenie go do Mindy

Zanim przejdziesz dalej warto nieco się rozejrzeć, ponieważ na biurku znajdziesz schemat (Wzmacniające hartowanie ogniem), na ścianie obraz (Logika predykatów wicerewidenta), a w sąsiednim pomieszczeniu sejf z runą i fragmentem kości wieloryba. Aby się do niego dostać potrzebna jest książka Siedem zakazów (leży przy sejfie) oraz notatka Zakazy, które zapewnią bezpieczeństwo (leży na stoliku w pokoju z prawej). Musisz teraz dopasować po kolei zakazy z notatki do cyfr z księgi (układy są generowane losowo).

Przykładowo, jeśli na notatce widnieją zakazy: Nienasycony apetyt, Próżnujące dłonie oraz Rozpustne ciało, to w księdze mają one następujące numery - 5, 3, 6 - i to jest właśnie kombinacja do sejfu (przy okazji wypełnisz działanie specjalne Spróbuj mnie otworzyć).

Przy strażniku stojącym przy biurku znajdziesz klucz do sali przesłuchań

Po przeszukaniu piętra udaj się na klatkę schodową - na ścianie przy schodach znajdziesz mapę Enklawa karnaki. Wejdź po schodach na piętro, gdzie z prawej strony spotkasz rozmawiających rewidentów. Kiedy się rozejdą rozpraw się z nimi pojedynczo. Przy tym, który zostanie w pokoju znajdziesz klucz do sali przesłuchań (obrazek powyżej), która znajduje się za tobą (poszukiwane ciało zobaczysz przez szybę).

Zanim wejdziesz do pokoju przesłuchań warto przeszukać obecne piętro oraz wejść na wyższe, prowadzące na dach. Znajdziesz tu dwóch rewidentów, których z łatwością wyeliminujesz. Dobrze jest też zejść na parter, ponieważ przed budynkiem znajdziesz kolejny kościany amulet oraz runę (strażników najlepiej zwabić pojedynczo do budynku głośnym zachowaniem).

Ciało, które masz zdobyć dla Mindy, znajduje się w pokoju przesłuchań

Wróć na poprzednie piętro i użyj zdobytego niedawno klucza na drzwiach do pokoju przesłuchań. Znajdziesz tu notatkę, kościany amulet oraz poszukiwane ciało (obrazek powyżej). Musisz je podnieść i dostarczyć do Mindy czekającej w pobliskim zaułku. Najlepiej podnieść ciało i udać się z nim na dach budynku.

Uwaga - do pokoju przesłuchań możesz się też dostać bez otwierania drzwi, tylko skorzystać z kratki wentylacyjnej dla szczurów (o ile posiadasz odpowiednie umiejętności), którą znajdziesz w jednym z pomieszczeń na piętrze.

Dostań się na dach białego budynku, z którego z łatwością dostaniesz się do kryjówki Mindy na dole budynku

Po dotarciu z ciałem na dach udaj się w prawo (jeśli wcześniej nie pozbyłeś się dwóch strażników, to uczyń to teraz). Następnie skorzystaj z Mignięcia lub Długiego chwytu, żeby dostać się na dach białego budynku przed tobą (obrazek powyżej). Podejdź do jego krawędzi od strony torów, po czym namierz punkt znajdujący się na dole i ponownie użyj Mignięcia lub Długiego chwytu, aby dostać się bezpiecznie na dół (wariant bardziej ryzykowny, to oddanie skoku i użycie zdolności specjalnej w jego trakcie).


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz:

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Po przebudzeniu, Groźna wręga

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Czarnorynkowy sklep, ściana światła

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Stacja Addermire, mieszkanie dr Hypatii

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - sekrety i znajdźki


Po dotarciu na dół (jeśli trafisz na balkon, to szybko zeskocz z niego na ziemię), skieruj się do przejścia z prawej. Prowadzi ono do miejsca, gdzie Mindy już na ciebie czeka (F na mapie). Włóż ciało do grobu (ukończysz działanie specjalne Świeży grób), a dziewczyna zdradzi ci, że wysłała jednego ze swoich ludzi, aby wyłączył elektryczność w torach prowadzących do stacji Addermire, co ułatwi ci dostanie się do niej.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dishonored 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze