Eurogamer.pl

Hitman - Marrakesz, Złota Klatka: Wyzwania

Wszystkie wyzwania trzeciego zlecenia.

Poniżej przedstawiamy kompletną listę wyzwań dotyczących misji w Marrakeszu. Wykonywanie ich nagradzane jest większą ilością punktów doświadczenia, ale też stanowią świetną encyklopedię możliwych w grze działań, dlatego warto się z nimi zapoznać, nawet jeśli nie chcemy wykonywać wszystkich.

W Marrakeszu musisz pozbyć się dwóch celów:

Zabójstwa

  • Cichy zabójca - Ukończ Złotą Klatkę; Zlikwiduj tylko cele; Bez znalezionych ciał; Nie daj się zauważyć.
  • Cichy zabójca, tylko garnitur - Ukończ Złotą klatkę; Zlikwiduj tylko cele; Bez znalezionych ciał; Nie daj się zauważyć; Zrób to wszystko w swoim garniturze.
  • Snajper-zabójca - Ukończ Złotą Klatkę; Zlikwiduj cele za pomocą karabinu snajperskiego; Zabij tylko cele; Nie daj się zauważyć.
  • (Nie)szczęśliwe zakończenie - Zlikwiduj Crisa Hugo Strandberga podczas masażu, będąc przebranym za masażystę.
  • Pokój z widokiem na łosia - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga za pomocą łosia.
  • Naftowe nieszczęście - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana za pomocą lampy naftowej.
  • Trucizna IV - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, zatruwając jego jedzenie.
  • Zelektryzowany - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga, rażąc go prądem.
  • Tylko garnitur - Zlikwiduj cele i ukończ misję; Zrób to wszystko w swoim garniturze.
  • Topienie smutków - Utop Clausa Hugo Strandberga.
  • Sprawy wewnętrzne - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga za pomocą garoty, będąc przebranym za stażystę.
  • Zemsta dyrektora - Przebierz się za dyrektora; Znajdź wszystkie dziecięce rysunki; Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, będąc przebranym za dyrektora.
  • Widzenie tunelowe - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana w tunelu, doprowadzając do wybuchu beczki.
  • Nie tym tonerem - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, wrzucając go do prasy drukarskiej.
  • Ależ dramat - Przebierz się za kamerzystę; Wysadź Clausa Hugo Strandberga w powietrze, kiedy będzie udzielał wywiadu.
  • Syndrom kalibru .50 - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga i generała Rezę Zaydana, korzystając z wieżyczki transportera opancerzonego.
  • Odcedzanie kartofelków - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, zrzucając mu na głowę toaletę.
  • Osobista zemsta - Zlikwiduj generała Rezę Zaydana, będąc przebranym za więźnia.
  • Żadnych dowodów - Ukończ Złotą Klatkę bez znalezionych ciał. Jeśli zostaniesz wykryty przez kamery, skasuj nagrania.
  • Tańcz aż padniesz - [utajnione].
  • Wybuchowe spotkanie - Doprowadź do spotkania w tunelu pomiędzy Clausem Hugo Strandbergiem i generałem Rezą Zaydanem; Zlikwiduj oba cele, doprowadzając do wybuchu beczki z benzyną.

Eksploracja

  • Zerkając przez ściany - Popatrz w szkole przez wszystkie otwory w ścianach.
  • Jestem członkiem - Znajdź kartę członkowską z Courtyard Club.
  • Zabieraj stąd tę ciężarówkę! - Ucieknij w ciężarówce wojskowej.
  • Na samym szczycie - Zacznij na dachu.
  • Infiltracja - Zacznij w szkolnej alejce.
  • Malownicza trasa - Znajdź dziecięcy rysunek.
  • Plan ucieczki - Ucieknij przez bramę na ulicy.
  • Gaz do dechy! - [utajnione].
  • Zabierzcie mnie stąd - Ucieknij przez bramę na targowisku.
  • Czas na zakupy - Zacznij na targu jako sprzedawca jedzenia.
  • Gramy mocniej - Zacznij w piwnicy konsulatu.
  • Widok, dla którego można umrzeć - Zacznij na dachu jako majster.
  • Wyluzuj - Zacznij w palarni sziszy.
  • Trzeba od czegoś zacząć - Zacznij w konsulacie jako woźny.
  • Stara szkoła - Zacznij w jednej z klas w budynku szkoły.
  • Mocne dłonie - Przebierz się za masażystę.
  • Chłopak od plakatów - Przebierz się za pracownika drukarni.
  • Szczera kamera - Przebierz się za kamerzystę.
  • Spocznij! - Przebierz się za oficera.
  • Czy to jest bezpieczne? - Znajdź kombinację do szkolnego sejfu.
  • Powrót do szkoły - Znajdź klucz dyrektora.
  • Kwiat wiśni - Otwórz sejf Clausa Hugo Strandberga.
  • Kreci wybór - Znajdź wejście do tunelu.
  • W głąb króliczej nory - Doprowadź do ewakuacji Clausa Hugo Strandberga, uruchamiając alarm pożarowy.
  • Bez zaproszenia - Wejdź do konsulatu, nie dając się zauważyć.
  • Nowy transfer - Wejdź do szkoły, nie dając się zauważyć.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Zobacz też: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Osiągnięcia i Trofea

Wyczyny

  • Dowcip telefoniczny - Zlikwiduj 5 celów doprowadzając do zwarcia przy telefonie.
  • Studnia życzeń - Ukryj w studni pięć ciał.
  • Mistrz zabijania - Ukończ wyzwania wyczynowe: Pianista, Ktoś mógłby sobie zrobić krzywdę, Potrzymaj mi włosy, Celny strzał i Bezsmakowy i nie do namierzenia.
  • Niebezpiecznik - Zlikwiduj 5 celów rażąc je prądem.
  • Mocna faza - Zlikwiduj cel, zatruwając sziszę.
  • Pianista - Zlikwiduj cel za pomocą garoty.
  • Wysoki, łysy nieznajomy - Przebierz się za wróżbitę.
  • Celny strzał - Zlikwiduj cel, strzelając mu w głowę.
  • Publicznie, ale po cichu - Pozbądź się demonstranta; Nie zabijaj go.
  • Potrzymaj mi włosy - Zlikwiduj cel topiąc go.
  • Ktoś mógłby sobie zrobić krzywdę - Zlikwiduj cel w wypadku.
  • Kameleon - Znajdź i przebierz się we wszystkie przebrania dostępne w Marrakeszu.
  • Aż się prosi - [utajnione].
  • Kończy Ci się szczęście - Wrzuć 6 monet do fontanny.
  • Nie ma smaku, nie zostawia śladów - Zlikwiduj cel za pomocą zabójczej trucizny.
  • Złe stosunki - [utajnione].
  • Wysoka oglądalność - Włącz kamerę.
  • Złoty dotyk - Zrób Calusowi Hugo Strandbergowi masaż, będąc przebranym za masażystę.
  • Dlaczego walczymy - Wysłuchaj przemówienia propagandowego generała Rezy Zaydana.
  • Zatańczmy - [utajnione].
  • Sezamie, otwórz się - Zinfiltruj szkołę jako dyrektor.
  • Wsad - [utajnione].
  • Plaster miodu - Zorganizuj spotkanie z Clausem Hugo Strandbergiem.
Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...