Eurogamer.pl

Hitman - Marrakesz, Złota Klatka: Likwidacja Clausa Hugo Strandberga

Kilka sposobów na pozbycie się drugiego celu w Maroku.

Wbrew pozorom, pozbycie się generała Zaydana jest dużo prostsze, niż twojego drugiego celu. Strandberg jest również bardzo dobrze pilnowany, ale momentami dość nierozsądny. W jego harmonogramie dnia znajdziemy sporo luk, które przekujemy na możliwości pozbycia się mężczyzny.

Cele:

  • Bankier - Zlikwiduj Clausa Hugo Strandberga

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Marrakeszu - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Marrakeszu.

Opcja 1: Plaster miodu

Tę możliwość najłatwiej wykonać, jeśli wcześniej skorzystaliśmy z opcji Waśń - likwidacja generała Zaydana. W ten sposób powinieneś już posiadać mundur oficera, pozwalający na niemal swobodne poruszanie się po starej szkole. Udaj się zatem na jej górne piętro i podejdź do pomieszczenia pilnowanego przez innego oficera. Rzuć monetę tak, jak na poniższym obrazku.

055

Czmychnij do pokoju, gdy oficer sięgnie po pięćdziesiąt groszy.

Na biurku w środku pokoju odnajdziesz protokół spotkania. Zbadaj go, po czym udaj się w przeciwległy kraniec poziomu. Podejdź do drzwi z napisem "Dormitory 2A" i odpraw żołnierza pilnującego pomieszczenia. W środku na stoliku przy zgrzewkach wody odnajdziesz kartkę z kodem do sejfu. Wróć do pomieszczenia, gdzie znalazłeś harmonogram i w ten sam sposób odwróć uwagę pilnującego oficera. O dziwo, sztuczka działa także za drugim razem.

Otwórz znajdujący się tam sejf, zapoznaj się z dokumentami, po czym odwróć się i skorzystaj z telefonu, aby zadzwonić do Strandberga. Wybiegnij przed nosem oficera, aby nie zdążył nabrać podejrzeń, po czym udaj się na zewnątrz. Kieruj się do sklepu z butami, gdzie w przebraniu oficera wejdziesz bez problemu. Zgarnij też drobniaki z lady, za chwilę się przydadzą.

056

Jeszcze więcej pięćdziesięciogroszówek!

Teraz udaj się na tyły sklepu, na niewielkie podwórze, skąd zejdziesz schodami do poziomu 0. Tam dotrzesz do większego pomieszczenia, gdzie powinien już czekać Strandberg. Jeśli wcześniej wykonałeś możliwość Waśń i zabiłeś generała, Claus Hugo spotkania się nie doczeka. W międzyczasie zatem musisz pozbyć się wszystkich patrolujących korytarze żołnierzy.

Odciągaj ich uwagę monetami i pozbawiaj ich przytomności. Ciała wkładaj do szaf lub zaciągaj we wnęki w korytarzach. Teoretycznie najtrudniej będzie pozbyć się głównego celu, gdy w głównym pomieszczeniu znajduje się jeszcze jeden strażnik. Nic bardziej mylnego - uwagę Strandberga również odwróć monetą. Rzuć ją za metalowe szafki i obejdź dookoła, następnie dusząc i skręcając kark celowi.

057

Czy ja słyszałem pół złotego?

Jeśli Strandberg był twoim drugim celem, pozostaje ci się już tylko ewakuować do którejś z bram Marrakeszu.

Opcja 2: Ręce, które kaleczą

Podobno masaż to samo zdrowie, ale my pokażemy, że jest dokładnie odwrotnie. Najpierw musimy udać się do budynku konsulatu Szwecji, przed którym rozpoczęły się zamieszki. Oczywiście najłatwiej wejdziesz tam przebrany za żołnierza. Wykonując poprzednie możliwości na pewno już wiesz, jak je pozyskać.

Gdy wejdziesz do środka budynku, na pewno zauważysz, że wiele osób może być podejrzliwych w stosunku do ciebie. Dlatego zaraz po przejściu przez obrotowe drzwi, szybko obierz kierunek w lewo i trzymaj się blisko ściany. Twoim celem jest pomieszczenie skrajne w północno-wschodnim rogu budynku.

061

Gdy włączysz telewizor, mężczyzna wyjdzie z pomieszczenia i proces zdobycia jego ubrania będzie nieco trudniejszy.

Znajduje się tam masażysta rozmawiający przez telefon i strażnik konsulatu robiący sobie przerwę na kanapie. Najprościej posiadać tu na przykład klucz francuski, którym możemy rzucić w głowę strażnika, szybko podnieść narzędzie i to samo uczynić z masażystą. Mężczyzn pozbawionych przytomności należy schować do szafy, a także nie pozostawić żadnych narzędzi czy broni na podłodze.

Koniecznie trzeba zaznaczyć, że od czasu do czasu do pokoju będzie wchodził mężczyzna, który jest fanem kaktusów na parapecie. Dopiero gdy opuści pomieszczenie, możesz zabrać się za strażnika i masażystę. Musisz to wszystko zrobić naprawdę szybko. Gdy już przebierzesz się w strój masażysty, koniecznie pozbądź się wszelkiej broni - niebawem będziesz przeszukiwany.

Teraz podążaj do recepcji i zbadaj leżący tam tablet. Dzięki temu poznasz harmonogram dnia Strandberga i dowiesz się o zaplanowanym masażu. Porozmawiaj z kobietą przy recepcji i udaj się na górne piętro. Na schodach pozwól się przeszukać przez strażnika.

062

Po zajęciu miejsca przez mężczyznę, strażnik siedzący obok opuści pomieszczenie.

Rozpocznij masaż, a gdy na ekranie pojawi się stosowna opcja, skręć mężczyźnie kark. Jako że nigdzie obok nie można ukryć zwłok, pozostaw ciało na łóżku do masażu. Do pomieszczenia nie powinien już nikt wejść, ale profilaktycznie, po wyjściu z konsulatu, zmień ubranie na jakieś inne.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Marrakesz, Złota klatka: Likwidacja obu celów naraz

Opcja 3: Na wizji

Jeśli chcesz wykorzystać tę możliwość, podczas odprawy musisz zatroszczyć się o ładunki wybuchowe ze zdalnym zapalnikiem. Jeśli jednak nie masz ich dostępnych, można poradzić sobie także bez nich. O tym jednak pod koniec opisu. Trzeba również przyznać, że ta metoda jest dość mozolna i pełna przestojów, także nie polecamy jej niecierpliwym osobom.

Na początku jednak udaj się do przesmyku pomiędzy dwoma największymi placami miasta. Znajduje się tam ekipa telewizyjna, której rozmowę podsłuchasz. Twoim zadaniem będzie zdobycie przebrania kamerzysty, działającego jako wolny strzelec. Udaj się zatem za mężczyzną, który przez jakiś moment będzie znajdował się w lokalnej palarni sziszy.

To jednak nie on nas interesuje, przynajmniej na razie. Mężczyzna bowiem po chwili uda się w część dla klubowiczów, gdzie aby wstąpić, musimy mieć w garści kartę członkowską. Teraz zajmiemy się jej zdobyciem. Zwróć uwagę na kobietę w obcisłych dżinsach, rozpiętej kamizelce, niebieskiej bluzce i chustce wokół szyi.

065

Nie dość, że będziemy śledzić kobietę, to jeszcze bezczelnie wejdziemy za nią do toalety. Wstydź się, panie 47!

Kobieta będzie przechadzać się po terenie palarni i w dużej mierze rozmawiać przez telefon. To etap, gdzie musisz uzbroić się w dużo cierpliwości i nie tracić tej pani z oczu. W końcu bowiem uda się do toalety, a ty musisz wejść za nią i błyskawicznie pozbawić jej przytomności. Mało to dżentelmeńskie, ale dzięki temu zyskamy kartę członkowską do Courtyard Club. Nieprzytomną kobietę umieść w skrzyni.

Teraz możesz bez problemu wejść do specjalnej części palarni, oczywiście ówcześnie okazując ochroniarzowi zaproszenie. W drugiej części palarni również znajduje się łazienka, do okolicy której co jakiś czas będzie chodził nasz kamerzysta. Problemem jest jednak fakt, że kłopoty z pęcherzem ma jeden z żołnierzy przebywających obok.

Musisz wyczuć odpowiedni moment, gdy żołnierz opuści toaletę, a w jej pobliżu znajdzie się kamerzysta. Przebywając w pomieszczeniu otwórz wówczas drzwi i zwab mężczyznę do środka, rzucając na przykład monetą. Możesz także przelać zlew, ale może to też niepotrzebnie zaalarmować innych. Gdy już uda ci się ściągnąć kamerzystę, błyskawicznie pozbaw go przytomności, zabierz ubranie i schowaj ciało do skrzyni za parawanem. Będzie to trochę trudne i wymagające szybkiego działania, ale nie niemożliwe.

W przebraniu kamerzysty udaj się do ekipy telewizyjnej, dokładnie w to samo miejsce, gdzie wcześniej podsłuchałeś ich rozmowę. Razem udacie się do konsulatu, gdzie w jednym z pomieszczeń przeprowadzicie wywiad z Strandbergiem. Jeśli masz ładunki wybuchowe, musisz je teraz podłożyć do kamery. Jednak aby to zrobić, odwróć najpierw uwagę strażnika, na przykład monetą.

066

Jest to perfekcyjne miejsce do zdetonowania ładunków lub… spuszczenia wielkiego łosia.

Jeśli nie masz ładunków, udaj się przez najbliższe drzwi na górne piętro, gdzie włączysz światło. Następnie wróć do pomieszczenia, gdzie Strandberg będzie udzielał wywiadu i włącz kamerę. Teraz raz jeszcze udaj się do pomieszczenia na powyższym obrazku i podejdź do dźwigni opuszczającej wielkiego łosia. Twój cel zostanie zlikwidowany.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...