Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Sapienza, Świat jutra: Zniszczenie wirusa

Jak pokrzyżować plany Caruso i zniszczyć groźnego wirusa.

Są dwie metody zniszczenia niebezpiecznego wirusa. Obie mogą wydawać się nieco skomplikowane i straszne, gdyż wiążą się z dostaniem do podziemi rezydencji, gdzie przebywa sporo strażników i czujnych naukowców. W rzeczywistości jednak osiągnięcie tego celu jest łatwe i przyjemne.

Opisujemy ten cel w trzeciej kolejności z uwagi na fakt, że jest to nieco prostsze po zlikwidowaniu Silvio Caruso i zlikwidowaniu Franceski De Santis. Możesz wtedy bowiem - w zależności od wybranych metod - posiadać już karty dostępu czy też niektóre przebrania.

Cele:

  • Zniszcz wirusa

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Sapienzie - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Sapienzie.


Opcja 1: Rozgrzeszenie

Możesz swobodnie rozpocząć w centrum Sapienzy. Udaj się do kościoła w północnej części miasta, gdzie z lewej strony podsłuchasz spowiedź pewnej kobiety. Dla wtopienia się w otoczenie możesz zająć się podpalaniem świeczek obok konfesjonału i modleniem się. Choćby o powodzenie zadania.

Teraz udaj się za pracownikiem kościelnym, który będzie wchodził do niewielkiego budynku. Tam zostaniesz zatrzymany, więc kolejnym krokiem musi być użycie ubrania uprzywilejowanego mężczyzny. Gdy ten wyjdzie z budynku i pomodli się chwilę nad grobem z kwiatami, udaj się za nim za kapliczkę, gdzie pozbawisz go przytomności i pozyskasz ubranie.

W środku możesz ukryć się w trumnie i udawać zwłoki, dopóki kobiety nie opuszczą towarzyszący jej strażnik i ksiądz.

Po dostaniu się do środka wejdź do trumny i zaczekaj, aż kobieta będzie sama w środkowym pomieszczeniu. Wówczas pozbaw ją przytomności, zabierz kartę dostępu i klucz sprzętowy do laptopa w laboratorium, a ciało wrzuć do skrzyni. Zdejmij ubranie z umarłego, dzięki czemu bez problemu dostaniesz się do środka podziemnego laboratorium.

Teraz czas na wycieczkę wzdłuż linii brzegowej morza. Kieruj się w stronę południa, aż dotrzesz do bramki widocznej na poniższym obrazku. Zignoruj ostrzeżenia i podążaj dalej, aż po lewej stronie zauważysz drzwi. Użyj karty dostępu, aby się tam dostać.

Wybrzeże jest przepiękne, ale nie spędzisz nad nim zbyt wiele czasu.

Zaraz za drzwiami po prawej stronie na ścianie znajduje się wyłącznik zasilania. Użyj go i schowaj się po lewej stronie. Gdy przybędzie tam naukowiec, pozbaw go przytomności i użyj ubrania, jeśli wcześniej go nie pozyskałeś. Ciało ukryj w skrzyni obok i spokojnym krokiem udaj się naprzód.

Bądź cierpliwy i nie daj się zauważyć. Nie zapominaj także o skradaniu.

W pewnym momencie dotrzesz do większego pomieszczenia, gdzie po lewej stronie znajdzie się charakterystyczny, niewielki budynek. Wejdź po jego schodach na dach i ukryj się za skrzynią. Poczekaj, aż krzątający się tam naukowiec zwróci się w lewą stronę, po czym zniszcz wirusa za pomocą laptopa po prawej stronie. Teraz musisz bardzo szybko opuścić teren misji, najlepiej tą samą drogą.


Opcja 2: Nieprzyjazne środowisko

Tę możliwość najlepiej rozpocząć bez broni jako dostawca kwiatów albo w przebraniu służby. Skieruj się do południowego krańca rezydencji, gdzie z poziomu parteru dostaniesz się do otwartego garażu. Stamtąd podążaj do większego pomieszczenia z czterema kolumnami, gdzie dwóch mężczyzn popija wino.

Jeśli posiadasz jakąś truciznę, możesz też otruć jednego z mężczyzn.

Jeden z nich, naukowiec, co jakiś czas będzie chodził w kąt, aby oddać mocz. W tym momencie możesz zająć się siedzącym przy stoliku. Potem ogłusz naukowca, zabierz jego kartę dostępu ze stolika, a dwa ciała umieść w skrzyni w rogu. Na tym etapie bardzo ważne jest, abyś nie posiadał żadnej podejrzanej broni.

Podążaj dalej wąskim korytarzem, gdzie wejścia do podziemnego laboratorium pilnuje dwóch strażników. Daj się przeszukać, a następnie idź naprzód, gdzie będziesz musiał omijać spojrzenia wyczulonych pracowników. Gdy trafisz do niewielkiego budynku widocznego na poniższym obrazku, możesz wtopić się w otoczenie zaglądając przez mikroskop.

Gdy kobieta odwróci się do ciebie plecami, szybko otwórz drzwi po prawej stronie swoją kartą dostępu.

Wykorzystaj pierwszy lepszy moment, aby przejść w kierunku śluzy, gdzie znajdziesz kombinezony ochronne. Ubierz jeden z nich, a następnie podążaj naprzód, gdzie trzymany jest wirus. Staraj się nie zbliżać do innych pracowników, aby nie nabrali podejrzeń.

Dwa elementy, które musisz sabotować przed zwiększeniem temperatury kapsuły z wirusem.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Sapienza, Świat jutra: Mapa


Zajmij się za to mechanicznym ramieniem w rogu pomieszczenia. Wykonaj interakcję najpierw na górnym, czerwonym przedmiocie, a następnie na dolnym, tego samego koloru. Wówczas podejdź do głównego komputera i wprowadź pewne zmiany. Pracownicy będą tak zajęci sprawdzaniem, co się stało, że bez problemu będziesz mógł podejść teraz do rdzenia i zwiększyć jego temperaturę.

Cały czas jednak uważaj, aby nie zbliżać się do nich na zbyt mały dystans. Unikniesz dzięki temu rozpoznania. Po zwiększeniu temperatury kapsuły, zajmij się od razu ucieczką. Jeśli wcześniej wykonałeś dwa cele, a zniszczenie wirusa jest twoim ostatnim, pomyśl o ewakuacji samolotem.

Perfekcyjny sposób ucieczki.

Możesz dostać się do niego łatwo w przebraniu pracownika laboratorium lub kombinezonie ochronnym. W tym drugim, po uszkodzeniu wirusa, możesz jednak budzić większe podejrzenia. Wybór więc należy do ciebie.

Read this next