Eurogamer.pl

Hitman - Sapienza, Świat jutra: Likwidacja Franceski De Santis

Poznaj metody zlikwidowania drugiego celu w słonecznej Italii.

Po zlikwidowaniu Silvio Caruso czas na zneutralizowanie drugiego celu. Chodzi oczywiście o Franceskę De Santis. Wspieranych przez grę opcji jest tu nieco mniej, niż w przypadku pierwszego celu, ale są za to trochę trudniejsze i wymagające więcej cierpliwości. Spędzisz zatem przy nich podobną ilość czasu.

Cele:

  • Naukowiec - Zlikwiduj Francescę De Santis

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Sapienzie - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Sapienzie.

Opcja 1: Pamiątka

Jest to dość trudna i czasochłonna opcja z elastycznym finałem. Początkowo musisz dostać się na najwyższe piętro rezydencji, czyli na strych. Możesz więc zacząć swoją podróż od przebrania kucharza, poprzez służbę, a skończywszy na stroju ochroniarza. Wykorzystuj pojedynczo spacerujące osoby, aby łatwo zdobyć wymagane przebranie.

Na strych możesz się także dostać po rynnach umiejscowionych na kilku ścianach rezydencji. Wybór należy do ciebie. Najłatwiej jednak dostać się tam jako ochroniarz, chociaż wówczas musisz mieć specjalne baczenie na innych strażników, którzy będą szczególnie podejrzliwi. Na poddaszu musisz podsłuchać rozmowę dwóch mężczyzn.

036

Ukrywaj się za skrzyniami i obserwuj ruchy mężczyzn. Unikaj ich spojrzeń, przemieszczając się w miarę możliwości.

Wyjdź drzwiami na dach i spójrz w lewą stronę. Znajduje się tam plama po ptasich odchodach, a pod nimi rura, po której możesz zejść na niższy poziom. Stamtąd dostaniesz się przez otwarte okno do pomieszczenia, gdzie znajdziesz kombinację do sejfu. Teraz wróć na poddasze, otwórz skrytkę i zabierz interesujący przedmiot.

Najtrudniejsza część zadania przed tobą - musisz porozmawiać z Franceską osobiście, aby przekazać jej informację o znalezisku. Nawet gdy uda ci się dostać do jej gabinetu niepostrzeżenie, towarzyszyć może jej jeden ze strażników. Spróbuj zatem porozmawiać jak najszybciej i w biegu opuścić miejsce spotkania. Gdy rozpocznie się poszukiwanie twojej osoby, warto na kilka minut schować się w jakiejś skrzyni.

Na tym etapie zadania możesz zabić kobietę w dowolny sposób lub upozorować wypadek. Przyda się do tego śrubokręt. Udaj się w miejsce widoczne na poniższym obrazku - łatwiej jest tam dostać się w przebraniu sprzątacza, gdyż w hallu możesz wtopić się w otoczenie chwytając za miotłę i zamiatając.

037

Wiatrak na zewnątrz jest mało efektywny, ale o tym Francesce pewnie nikt nie powiedział.

Gdy taras widoczny na powyższym obrazku stanie się względnie pusty, udaj się tam i pomajstruj śrubokrętem przy przedłużaczu obok stolika, a następnie skręć w prawo i odkręć zawór wody. Szlauch, który kończy się przy stoliku wyprowadzi strumień wody i spowoduje spięcie w kałuży. Już niebawem wejdzie w nią Francesca.

038

Śrubokręt prawie jak młotek - uniwersalne narzędzie do wielu zastosowań.

Jeśli nie posiadasz śrubokrętu, udaj się do pomieszczenia kontrolnego nieopodal, widocznego na powyższym obrazku. Znajdziesz tam wymagane narzędzie, a także sabotujesz system monitoringu, dzięki czemu żadne nagrania z kamer nie będą ci już straszne.

Opcja 2: Przy świecach

Okazuje się, że Francesca ma romans z Roberto Vargasem, trenerem golfa Caruso. Do wykorzystania tej możliwości będziesz musiał wejść na tyły rezydencji, do czego przyda ci się choćby strój służby. Łatwo więc zacząć od pomocy kuchennej, skąd udasz się schodami na niższy poziom i szatni obok.

Z pomieszczenia, gdzie urzęduje jeden z pomocników, koniecznie też zabierz kartę dostępu, może się przydać. Wcześniej, będąc jeszcze w kuchni, zabierz trutkę na szczury znajdującą się na jednej z szafek.

W stroju służby udaj się do ogrodu w zachodniej części rezydencji. Musisz jednak uważać na wyczulonych strażników, którzy łatwo mogą cię zdemaskować. Zwróć uwagę na stolik widoczny na poniższym obrazku. Gdy nie będzie nikogo w pobliżu, do szklanki z wodą wsyp truciznę na szczury, po czym podejdź do balustrady. Podsłuchasz rozmowę trenera golfa.

034

Zatrucie wody spowoduje dalszy ciąg zdarzeń.

Po rozmowie telefonicznej mężczyzna podejdzie do stolika, gdzie wcześniej zatrułeś wodę. Gdy się napije, błyskawicznie uda się do toalety, gdzie zacznie wymiotować. Musisz udać się za nim, ale mając na uwadze ryzyko zdemaskowania przez ochronę. Możesz to po prostu zrobić sprintem.

Przebiegając przez pokój Franceski, udaj się do łazienki i pozbaw przytomności trenera golfa. Możesz go również utopić, ale wówczas gra zaznaczy ci zabicie osoby postronnej, czego wolelibyśmy uniknąć. Po neutralizacji Vargasa ubierz się w jego strój, a ciało schowaj do szafy po prawej stronie od okna.

035

Zwróć uwagę na otwarte okno. Lepiej, aby nie było nikogo obok.

Teraz wyjdź do pokoju Franceski, włącz system nagłośnieniowy na ścianie i zadbaj o to, aby telewizor wyświetlający efekt kominka był włączony. Usiądź na krześle w cieniu i cierpliwie czekaj na pojawienie się kobiety. Gdy ta rozpocznie swój dialog, pozbądź się jej w dowolny sposób. Jeśli dysponujesz jeszcze trutką na szczury, możesz także otruć jej kieliszek na stole i dalej podążać według znanego schematu. Ciało schowaj do skrzyni w pokoju.

Opcja 3: Sprawa nadzwyczaj osobliwa

To najprostsza metoda na pozbycie się kolejnego celu. Doskonałym sposobem będzie rozpoczęcie zabawy od rynku Sapienzy i udanie się w prawą stronę. Mijając czerwoną kamienicę, udaj się w dół alejki, aż dotrzesz do salonu fryzjerskiego. Wejdź do środka, usiądź na którymś z krzesełek, po czym podsłuchaj rozmowę.

039

Nieładnie jest podsłuchiwać, ale nie w celach wyższych.

Udaj się na poszukiwania detektywa, o którym była rozmowa w salonie fryzjerskim. Mężczyzna, jak na swój fach przystało, będzie szczególnie wyczulony na punkcie obcych. Trzymaj więc od niego należyty dystans. Facet śpi smacznie na miejskiej ławeczce i dobrze byłoby go dyskretnie obudzić - włącz więc radio stojące na pudełkach za rogiem.

040

Po wybudzeniu detektywa będziesz musiał go śledzić, zachowując przy tym bezpieczną odległość.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Sapienza, Świat jutra: Zniszczenie wirusa

Po wysłuchaniu krótkiej rozmowy telefonicznej zacznij śledzić mężczyznę. Utrzymuj dystans kilkunastu kroków, jeśli nie chcesz zostać zdekonspirowany. Czeka cię dość długi spacer, który zakończy się krótką pauzą przy charakterystycznej studzience. W tym momencie możesz zepchnąć mężczyznę do kanału, szybko skierować się w prawo i okrążyć kaplicę, gdzie znajdziesz schody prowadzące do podziemi.

041

Przynajmniej nie ma szczurów, więc trucizna będzie tu zbędna.

Tam natkniesz się na zwłoki detektywa, od którego musisz zabrać ubranie. Prawdopodobieństwo, że do kanałów zbiegnie ktoś postronny, jest niemal minimalne. Jeśli jednak tak się stanie, możesz ogłuszyć delikwenta i pozostawić go tam, samemu wychodząc od razu na powierzchnię i udając się na molo.

042

Po krótkiej rozmowie z Franceską, kobieta zaproponuje ci udanie się w mniej oblegane miejsce.

Gdy udasz się wraz ze swoim celem do podziemi, ochroniarze kobiety dadzą jej nieco spokoju, co powinieneś od razu wykorzystać. Zajdź Franceskę od tyłu i uduś garotą, znokautuj i skręć kark lub po prostu strzel w jej głowę pistoletem z tłumikiem, po czym zwłoki umieść w zbiorniku znajdującym się w rogu korytarza.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...