Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kolejna łatka Deus Ex: Rozłam Ludzkości naprawia czułość myszy

Oraz szereg innych błędów.

Twórcy Deus Ex: Rozłam Ludzkości kontynuują łatanie gry na PC. Przed weekendem pojawiła się druga łatka, reperująca kolejną porcję usterek, na jakie natknęli się gracze wkrótce po premierze.

Screen zawiera lokowanie produktu

Udało się naprawić irytujący problem z czułością myszy - rozszerzono dostępny zakres, więc nie będziemy już ograniczeni do kursora poruszającego się z prędkością bolidu Formuły 1.

Można też już niezależnie ustawić czułość dla osi X i Y.

Kolejną wartą uwagi poprawką jest rozwiązanie kłopotów Jensena na schodach i wzniesieniach. Wcześniej bohater w dziwny sposób tracił prędkość na takich powierzchniach, co teraz nie będzie już miało miejsca.

Do tego rozwiązanie kłopotów z brakującymi modelami podczas misji w Dubaju, poprawne wsparcie dla monitorów w formacie 21:9, wyświetlenie aktualnej wartości FOV oraz usunięcie napisu „odznacz wszystkie”, który pozostawał na ekranie.

Zobacz na YouTube

Deus Ex: Rozłam Ludzkości debiutował 23 sierpnia. Gracze narzekali także na problemy z wydajnością na PC, ale - jak się okazało - tutaj winne jest raczej włączanie zbyt wysokich ustawień dla posiadanego sprzętu.

Zobacz: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Tytuł jest też dostępny na PlayStation 4 i Xbox One.

Akcja gry osadzona jest po wydarzeniach z Buntu Ludzkości i po katastrofie, w trakcie której ludzie z cybernetycznymi implantami zostali zdalnie zmuszeni do zaatakowania innych. Konflikt między zwykłymi obywatelami a „ulepszonymi” to główny motyw opowieści.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Deus Ex: Rozłam Ludzkości

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze