Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Owlboy - po dziewięciu latach prac, platformówka jest gotowa na debiut

Magia pikseli.

Platformówka Owlboy jest gotowa do debiutu, po niemal dekadzie od pierwszej zapowiedzi.

Oprawa w stylu „high-bit”

Odpowiedzialne za prace studio D-Pad z Norwegii rozpoczęło produkcję w 2007 roku. Teraz dowiedzieliśmy się, że tytuł zadebiutuje jesienią na PC. Konkretną datę poznamy na imprezie PAX West, zaplanowaną na okres 2-5 września.

Sami twórcy opisują gatunek jako „latającą przygodę platformową”, z „unikatowym połączeniem szybowania i platformowania”.

Kluczowa jest także imponująca oprawa graficzna, określana jako „high-bit”, co ma być zapewne nawiązaniem do popularnego ostatnio sięgania do czasów 8- i 16-bitów.

Wcielamy się w Otusa, który - jako niemowa - ma problemy ze sprostaniem oczekiwań innych przedstawicieli swojej rasy. Sytuację komplikuje dodatkowo pojawienie się podniebnych piratów.

Zobacz na YouTube

Efektem jest podróż bohatera przez pełne potworów ruiny, niespodziewane potyczki i spotkania oraz „brzemiona, którymi nikt nie powinien zostać obarczony”.

Podczas przygody pomogą nam przenoszeni „skrzydłowi”, czyli towarzysze o określonych umiejętnościach i własnych historiach do opowiedzenia.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Owlboy

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze