Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szczegóły na temat trybu wieloosobowego Watch Dogs 2

Łowca Głów i inne opcje.

Jedną z wyróżniających się cech pierwszego Watch Dogs był płynny tryb sieciowy, niespodziewanie tworzący potyczki z innymi graczami w otwartym świecie wirtualnego Chicago. W drugiej odsłonie serii Ubisoft stawia na podobne podejście.

Bounty Mode (pol. Łowca Głów) to ujawniony dzisiaj tryb rozgrywki o podobnych założeniach, koncentrujący się na pojedynkach „dwóch na dwóch”.

Za głowę jednego z graczy w zespole uciekinierów wyznaczana jest nagroda. Kolega może pomóc w obronie, podczas gdy dwójka łowców stara się wyeliminować cel.

Tak jak i w poprzedniej odsłonie serii, Bounty może aktywować się płynnie podczas zwiedzania wirtualnego San Francisco, zmieniając nagle styl rozgrywki w dużo bardziej dynamiczną walkę o przetrwania - lub polowanie.

Obecny na pokazie tego trybu zabawy serwis GameSpot wskazuje, że Bounty Mode wymaga jeszcze dopracowania, ponieważ podczas zabawy pojawia się jeszcze sporo technicznych błędów.

Cover image for YouTube video

Zobacz: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Nie najlepsze jest także sterowanie, nie ułatwiające wykonywania czynności, gdy staramy się jednocześnie hackować okolicę, prowadzić samochód i strzelać.

Sukces w Bounty Mode nagradzany będzie osobami śledzącymi profil bohatera w serwisach społecznościowych, co w tej odsłonie serii traktowane jest jako wirtualna waluta.

Inne opcje sieciowe w grze to „zwykła” kooperacja z generowanymi proceduralnie misjami do wspólnego przejścia, a także standardowa „inwazja” z pierwszej odsłony serii.

Watch Dogs 2 zadebiutuje 15 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Watch Dogs 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze