Eurogamer.pl

Pokémon GO - wszystkie Pokemony typu Ground i Dragon

Stworki ziemne oraz smoki, ich najważniejsze cechy oraz ataki i opisy.

Pokemony typu smoczego (Dragon) są raczej rzadko spotykane, przynajmniej te dostępne obecnie w Pokémon GO. Są dosyć wyjątkowe - są bowiem szczególnie skuteczne podczas pojedynku z przedstawicielem swojego gatunku.

Stworki ziemne (Ground) często żyją pod powierzchnią. Są zazwyczaj skuteczne w ataku, posiadając bonusy w starciach z pięcioma różnymi typami przeciwników. W grze występuje tylko 6 Pokemonów typu Ground, pozostałe reprezentują ten typ w połowie.

Opisując Pokemony, wymieniamy ich możliwe ataki. Należy jednak pamiętać, że ciosy w Pokemon GO dobierane są losowo i nie jesteśmy w stanie ich zmieniać. Nie mamy wpływu na to, jaki atak specjalny otrzyma stworek po ewolucji. Gra jest dostępna w angielskiej wersji językowej, zachowujemy więc oryginalne nazwy ataków.

Powrót do spisu treści: Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki

Gdzie szukać:

Typ ziemny (Ground): okolice torów kolejowych, pola i łąki, wykopy.

Typ smoczy (Dragon): okolice słynnych i znanych punktów w miastach.

Zobacz: Pokémon GO - lista wszystkich Pokémonów

Sandshrew

027

Piaskowy stwór, z ostrymi pazurami i ciałem pokrytym twardymi łuskami. Może szybko zakopać się pod ziemią i poruszać pod powierzchnią. Może też zwinąć się w kulę niczym jeż.

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 27

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Sandshrew -> Sandslash

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Scratch, Mud Shot

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Dig, Rock Slide, Rock Tomb

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Sandslash

028

Ewolucja Sandshrew ma długie i potężne pazury, które stanowią wielkie zagrożenie dla napastników. Nawet jeżeli się złamią, mogą odrosnąć - podobnie jak kolce na grzbiecie stworka.

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 28

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Sandshrew -> Sandslash

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Metal Claw, Mud Shot

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Earthquake, Rock Tomb, Bulldoze

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Diglett

050

Brązowy Pokemon, który większość czasu spędza pod ziemią - na powierzchni zaczyna słabnąć. Nigdy nie wychodzi na powierzchnię w całości. Nikt nie wie, jak wygląda ciało stworka.

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 50

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Diglett -> Dugtrio

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Mud Shot, Scratch

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Dig, Mud Bomb, Rock Tomb

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Dugtrio

5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA Szokowanie to nie nowość. 5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA
051

Dugtrio to właściwie większy Diglett, tylko z trzema głowami. Potrafi bardzo szybko poruszać się pod ziemią, jest mistrzem w kopaniu długich tuneli.

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 51

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Diglett -> Dugtrio

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Sucker Punch, Mud Shot

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Earthquake, Mud Bomb, Stone Edge

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Cubone

104

Pokemon o najbardziej smutnej historii - na głowie nosi czaszkę zmarłej matki. Trzyma się na uboczu, nie lubi towarzystwa. W walce korzysta z mocnej kości..

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 104

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Cubone -> Marowak

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Mud Slap, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Bone Club, Dig, Bulldoze

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Marowak

105

Po ewoluowaniu, maska z czaszki na stałe staje się częścią stworka - Marowak nie może jej zdjąć. Pokemon używa w walce kości. Jest bardziej energiczny i zaciekły niż Cubone.

Typ 1: Ziemny (Ground)

Numer: 105

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Cubone -> Marowak

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Mud Slap, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Bone Club, Dig, Earthquake

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Rhyhorn

111

Pokemon przypominający nosorożca. Jest cały opancerzony. Posiada mały mózg, może skupić się tylko na jednej czynności. Czasem nawet nie potrafi się zatrzymać, gdy zaczyna biec.

Typ 1: Ziemny (Ground) / Typ 2: Skalny (Rock)

Numer: 111

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Rhyhorn -> Rhydon

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Mud Slap, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Bulldoze, Horn Attack, Stomp

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Rhydon

112

Druga forma Rhyhorna jest wyjątkowo silnym stworem. Jego róg może skruszyć nawet diament, a jego potężny ogon może burzyć ściany budynków.

Typ 1: Ziemny (Ground) / Typ 2: Skalny (Rock)

Numer: 112

Wrażliwy na typ: Trawiasty (Grass), lodowy (Ice), wodny (Water)

Silny przeciwko typom: Elektryczny (Electric), ognisty (Fire), skalny (Rock), stalowy (Steel), trujący (Poison)

Ewolucja: Rhyhorn -> Rhydon

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Mud Slap, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Megahorn, Earthquake, Stone Edge

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Dratini

147

Rzadko spotykany wężowaty Pokemon, początkowo uznawany za mit. Choć żyje pod wodą, nie jest stworkiem typu wodnego. Nieustannie rośnie.

Typ 1: Smoczy (Dragon)

Numer: 147

Wrażliwy na typ: Smoczy (Dragon), lodowy (Ice), bajkowy (Fairy)

Silny przeciwko typom: Smoczy (Dragon)

Ewolucja: Dratini -> Dragonair -> Dragonite

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Dragon Breath, Tackle

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Wrap, Twister, Aqua Tailp

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 25

Dragonair

148

Dragonair potrafi latać, a w walce używa mocy kryształu, który znajduje się na jego głowie. Wydziela specyficzną aurę i energię, która zasila ataki kryształem.

Typ 1: Smoczy (Dragon)

Numer: 148

Wrażliwy na typ: Smoczy (Dragon), lodowy (Ice), bajkowy (Fairy)

Silny przeciwko typom: Smoczy (Dragon)

Ewolucja: Dratini -> Dragonair -> Dragonite

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Dragon Breath

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Wrap, Aqua Tail, Dragon Pulse

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 100

Dragonite

5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA Szokowanie to nie nowość. 5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA
149

Finalna forma Dratiniego zupełnie zmienia wygląd, przypomina typowego smoka. Ma kończyny, skrzydła, porusza się na dwóch nogach i jest pomarańczowy. Jest bardzo inteligentny.

Typ 1: Smoczy (Dragon) / Typ 2: Latający (Flying)

Numer: 149

Wrażliwy na typ: Smoczy (Dragon), lodowy (Ice), bajkowy (Fairy)

Silny przeciwko typom: Smoczy (Dragon)

Ewolucja: Dratini -> Dragonair -> Dragonite

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Dragon Breath, Steel Wing

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Dragon Pulse, Hyper Beam, Dragon Claw

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...