Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dziś premiera wczesnej wersji psychodelicznego We Happy Few

Alternatywna wersja Anglii.

Dzisiaj wieczorem w programach wczesnego dostępu na PC i Xbox One zadebiutuje psychodeliczna gra We Happy Few. Program Preview z konsoli Microsoftu nie działa w Polsce, więc pozostaje Early Access na Steamie lub GOG.com. Nie podano jeszcze ceny.

A po pracy...

Niezależna produkcja przypomina w założeniach tytuły survivalowe. Celem jest ucieczka z dziwnego miasta Wellington Wells. Podczas eksploracji zbieramy różne zasoby, które pomogą nam przetrwać: potrzebne jest jedzenie, woda czy sen.

Świat generowany jest losowo przy każdym starcie kampanii. Niebezpieczeństwem nie są jednak zombie czy inni gracze w sieci, a mieszkańcy miasteczka - nieustannie zadowoleni, uzależnieni od narkotyku Radość.

Za prace odpowiada studio Compulsion Games z kanadyjskiego Montrealu, twórcy nietypowej platformówki Contrast z końcówki 2013 roku.

Głównym bohaterem We Happy Few jest Arthur Hastings, odmawiający sięgania po wspomniany narkotyk. By nie wzbudzać podejrzeń i nie narazić się służbom porządkowym w Wellington Wells, często musimy udawać szczęśliwego i wesołego.

Twórcy przygotowują szereg poziomów trudności oraz trzy tryby rozgrywki: sandbox, opowieść fabularną oraz tajemnicze Wellie mode. Po śmierci zabawę musimy zaczynać od początku.

Zobacz na YouTube

Podczas rozgrywki ważne będzie właśnie wtapianie się w odurzony Radością tłum tubylców, ale także budowanie broni, narzędzi i innych przydatnych przedmiotów, czy też walka i zakładanie pułapek.

Nie wszystkie wymienione wyżej funkcje będą oczywiście dostępne już w dniu debiutu w Early Access - część dodawana będzie w kolejnych aktualizacjach.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

We Happy Few

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze