Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 3: Enhanced Edition istnieje - jako mod gracza

Gruntowne zmiany w rozgrywce.

Poprzednie dwie odsłony serii Wiedźmin otrzymały po premierze wydania rozszerzone - Enhanced Edition. Wygląda na to, że w przypadku Dzikiego Gonu CD Projekt ograniczy się do wersji GOTY, więc przygotowanie zmian spadło na graczy.

Zadania podjął się między innymi twórca modyfikacji o pseudonimie „Reaperrz”, przygotowując projekt o wiele mówiącej nazwie The Witcher 3: Wild Hunt - Enhanced Edition.

To „niemal kompletne odświeżenie Wiedźmina 3, modyfikujące wszystkie elementy rozgrywki, dodające nowe umiejętności i nie tylko” - czytamy w serwisie Nexus.

Twórca skoncentrował się głównie na systemie walki, zmieniając między innymi obrażenia czy mechanikę parowania i kontrowania. Krótko mówiąc - jest trudniej.

Wśród interesujących nowości znaleźć można między innymi wskaźnik adrenaliny. Im wyższa wartość, tym szybsza regeneracja staminy i wigoru, który także jest nowością.

Do tego wyraźny podział i inne statystyki dla lekkich i ciężkich ataków, modyfikowanych dodatkowo szeregiem przygotowanych talentów i umiejętności.

Inaczej działają uniki, stamina i pancerze czy żywotność. Znacznie zwiększono znaczenie medytacji oraz przygotowywania przed walką, za pomocą nakładanych na bronie olejów i picia mikstur.

Reaperrz przygotował również całkiem nowe „napoje” i możliwość naturalnego widzenia w ciemności, zgodnie z założeniami uniwersum.

To tylko wierzchołek góry lodowej zmian - pełną listę znaleźć można na stronie moda w serwisie Nexus. Jest też całkiem długa prezentacja w formie wideo:

Cover image for YouTube videoThe Witcher 3 - Enhanced Edition Mod Spotlight

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze