Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Platformowe Bloodstained na krótkim gameplayu

Nowa gra twórcy Castlevanii.

Gracze oczekujący na duchowego następcę serii Castlevania - Bloodstained: Ritual of the Night - doczekali się pierwszej prezentacji rozgrywki w tym tytule od Koji Igarashiego.

Materiał prezentuje pierwszy etap produkcji, we wczesnej wersji. Główna bohaterka - Miriam - eksploruje galeon Minerva, wesoło podskakując po pokładzie - brakuje jeszcze przeciwników.

Uczestnicy targów E3 w przyszłym tygodniu będą mieli okazję zagrać w tytuł. Ta sama wersja alpha trafi następnie do osób, które wsparły zbiórkę na Kickstarterze odpowiednią kwotą.

Demo dystrybuowane będzie tylko na PC, przez Steam - już z przeciwnikami do pokonania.

Pozostałe platformy sprzętowe to PlayStation 4, PS Vita, Xbox One i Wii U. Premierę zaplanowano na marzec przyszłego roku.

Podobnie jak w tym starszych odsłonach cyklu Castlevania, Bloodstained: Ritual of the Night to platformówką 2D, stawiająca na gotyckie klimaty, demony oraz eksplorację. Magiczne kryształy zatopione w skórze Miriam zapewnią bohaterce magiczne moce.

Za prace odpowiada wspomniany Koji Igarashi, który pozyskał na Kickstarterze rekordowe 5,54 mln dolarów, bijąc tym samym wynik Torment: Tides of Numenera (4,18 mln).

Deweloper zasłynął z pracy nad Castlevania: Symphony of the Night oraz później, jako reżyser serii. Była to co prawda kolejna część uznanego już wtedy cyklu, ale tej produkcji przypisuje się zrewolucjonizowanie serii i wprowadzenie charakterystycznych elementów, takich jak bardziej otwarta struktura i mechanika RPG - czego nie zabraknie także w Bloodstained.

Cover image for YouTube videoDevelopment Update 4

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Bloodstained: Ritual of the Night

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze