Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Zlecenie - Łaciate kłopoty

Misja dodatkowa, w której wyjaśniamy zagadkę człowieka zabitego przez spadającą z nieba krasulę.

W celu rozpoczęcia tej misji udaj się do kamieniołomu Ardaiso (#1 na mapie), gdzie rozpraw się z kilkoma ghulami. Następnie podejdź do tablicy informacyjnej i przeczytaj informację (Zlecenie: Zagadka krowy z nieba), po czym misja pojawi się w dzienniku. Udaj się do zarządcy kamieniołomu, aby poznać szczegóły zlecenia.

Okaże się, że jeden z pracowników kamieniołomów zginął zabity przez krowę, która zleciała z nieba. Pracownicy uważają, że to nie był przypadek i uparli się, że nie wrócą do pracy, dopóki kwestia ta nie zostanie wyjaśniona.

m035

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Zarządca powie ci ponadto, że obecnie dostarczają kamień potrzebny do stworzenia pomnika Lebiody, z czym wiąże się szereg kilku pomniejszych zadań z serii Komu w drogę. Po przyjęciu misji (możesz się jeszcze potargować o lepszą cenę), udaj się do miejsca tragedii i przyjrzyj się krowie oraz ciału.

Zbadaj dokładnie wszystkie punkty, a Geralt dojdzie do wniosku, że to pewnie jakiś drakonid leciał z krową do gniazda, ale ciężar okazał się zbyt duży i zrzucił zwierzę z wysokości wprost na nieszczęśnika. Kiedy skończysz udaj się do pobliskiego dźwigu.

d048

Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, żeby zlokalizować krew na dźwigu

Po wejściu na górę podejdź do dźwigu i przypatrz się zakrwawionej (obrazek powyżej). Następnie wyrusz po krwawych śladach przed siebie. W końcu dotrzesz do spalonej bimbrowni (#2 na mapie), gdzie rozpraw się z kilkoma zgnilcami (pamiętaj, że przed śmiercią wybuchają).

Przypatrz się dużej plamie krwi na ziemi, po czym po śladach ruszaj dalej tropem rannego drakonida. W końcu dotrzesz na wzgórze z fortem, dokąd prowadzi krew. Na miejscu okaże się, że ktoś już zabił potwory. Podejdź do szczątków i podnieś znajdujący się przy nich elementy - w tym unikalny miecz Dalia, a przede wszystkim trofeum z oszluzga.

Zanim zaczniesz wracać warto zniszczyć lokalne gniazdo. Po rozwiązaniu zagadki wróć do kamieniołomu i porozmawiaj ze zleceniodawcą. Następnie możesz mu pomóc (o ile nie uczyniłeś tego wcześniej) w budowie pomnika, odnajdując pięć zaginionych grup w ramach zadań Komu w drogę.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Komu w drogę

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...