Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Tesham Mutna

Zadanie główne, w którym dochodzi do spotkania z Bestią.

To zadanie to ogółem spotkanie z Dettlaffem, które w zależności od podjętych wcześniej decyzji może mieć różny przebieg. Jeżeli podążyłeś drogą spotkania z Syanną (misja Dawno, dawno temu...), to cała trójka będzie oczekiwać na przybycie Dettlaffa. Kiedy się pojawi rozpocznie rozmowę z Syanną i w zależności od decyzji podjętych w krainie bajek zabije ją lub nie. W pierwszym przypadku będziesz mógł go zabić lub puścić wolno, a w drugim będziesz musiał stanąć do walki.

Jeśli wybrałeś spotkanie z Ukrytym w zadaniu Między światami, to udasz się z Regisem do miejsca, gdzie wkrótce pojawi się Dettlaff. Czeka cię tu jeszcze rozmowa całej trójki. W jej trakcie możesz podejmować różne decyzje, jednak nie będą one miały wpływu na przebieg konwersacji. Ostatecznie i tak dojdzie do walki.

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Walka z Dettlaffem

Po tym, jak Regis zaatakuje Dettlaffa zyskasz kontrolę nad bohaterem. Możesz od razu wkroczyć do pojedynku albo poświęcić chwilę na przygotowanie się do niego. Jeśli chcesz skorzystać z drugiego wariantu, to uczyń to stojąc w miejscu, ponieważ jeżeli ruszysz przed siebie, to po kilku krokach automatycznie rozpocznie się pojedynek.

033

Wykonuj uniki i atakuj przeciwnika od tyłu

Starcie składa się z trzech części - do kolejnych będziesz przechodził po zabraniu przeciwnikowi około jednej trzeciej życia. Dobrze jest oprzeć się głównie na unikach oraz znaku Quen. W pierwszej części uważaj głównie na błyskawiczne przemieszczanie się przeciwnika. Gdy tylko znika wykonuj unik - nie stój w miejscu, ponieważ będziesz dla niego łatwym celem. Po zejściu mu z linii ataku postaraj się, jak najszybciej zaatakować go od tyłu (obrazek powyżej). Powtarzaj tę taktykę, aż do kolejnej fazy.

W drugiej części Dettlaff przyjmie formę latającego potwora, który będzie wyprowadzał trzy główne ataki. Najpierw wezwie okoliczne ptaki - kiedy zbiorą się nad jego głową odskakuj na boki, ponieważ po chwili wyśle je na ciebie. Następnie zaatakuje cię z góry osobiście. Jeden dobry unik uchroni cię przed ranami.

034

Atakuj rywala dopiero, gdy pojawi się na stałym gruncie

Następnie na ziemi pojawi się dziwny, krwawy kształt. Odsuń się od niego, a kiedy w tym miejscu zmaterializuje się rywal, podbiegnij i szybko zadaj dwa, trzy ciosy. Musisz się spieszyć i atakować dopóki nieprzyjaciel jest na ziemi. Po chwili wzniesie się w powietrze i powtórzy swoją sekwencję ciosów. Czekaj cierpliwie wykonując uniki i atakuj od tyłu, gdy znów pojawi się na ziemi (obrazek powyżej).

035

Nie walcz z postacią Dettlaffa, tylko atakuj narządy

W trzeciej części przeniesiecie się do „wnętrza organizmu". Dettlaff przyjmie postać kolejnego potwora. Nie skupiaj się jednak na nim, tylko na narządach (obrazek powyżej) wokół areny. Przed rywalem wykonuj uniki i przemieszczaj się od jednego narządu do drugiego, zadając kilka ciosów i znów unikami przemieszczając się do kolejnego. W ten sposób w końcu zabierzesz my cały pasek życia. Po powrocie do normalnego świata zadaj potworowi jeszcze jeden, ostatni cios. Kiedy to nastąpi włączy się scenka końcowa.

W zależności od przebiegu sytuacji rozpoczniesz następnie misję Ceremonia lub Za żelazną kratą. Każda ze ścieżek zależna jest od dokonanych przez ciebie wcześniej wyborów. Wybierz jeden z dwóch linków, aby dowiedzieć się, jakie wybory wpływają na ścieżkę fabularną.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub