Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Wieczne odpoczywanie

Misja dodatkowa, w której rozwiązujesz konflikt małżeński dwóch duchów.

Aby rozpocząć to zadanie udaj się do gospody (#1 na mapie) w Toussaint i skieruj się po schodach na górę. Spotkasz tu siedzącego przy stole Charlesa Lanzano, z którym rozpocznij rozmowę. Mężczyzna opowie ci o dziwnych hałasach, które pojawiają się od pewnego czasu i bardzo go niepokoją.

Zanim zajmiesz się sprawą możesz wynegocjować lepszą cenę za wykonanie pracy, chociaż na kokosy z tego zlecenia nie licz (pięćdziesiąt kilka koron). Po przyjęciu zlecenia skieruj się na cmentarz leżący na wschód od gospody.

m012

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Teraz czeka cię małe śledztwo. Na prawo od centrum cmentarza możesz zlokalizować przy pomocy zmysłów ślady, które doprowadzą cię do majtek - jest to fałszywy trop. Oprócz tego przy bramie znajdziesz zniszczony zamek, a na drugim końcu cmentarza ślady odkopywania grobu przez hieny cmentarne, nie jest to jednak nic konkretnego.

Geralt dojdzie do wniosku, że należy odwiedzić cmentarz nocą. Jeśli nie chcesz czekać, to skorzystaj z trybu medytacji. Kiedy znajdziesz się w tym miejscu po zmroku usłyszysz hałasy dobiegające z katakumb.

Skieruj się do nich schodząc na dół po schodach i przechodząc przez kratę. Udaj się do pomieszczenia z lewej i przypatrz się nagrobkom, złotej wazie i roztrzaskanemu naczyniu na prawo od wejścia (możesz wspomóc się zmysłami, żeby zlokalizować obiekty).

Wróć do poprzedniego pomieszczenia i przeczekaj chwilę, a usłyszysz krzyki z miejsca, z którego dopiero co wyszedłeś. Wróć do niego i ukryj się za posągiem. Po chwili staniesz się świadkiem małżeńskiej kłótni duchów, które nie chcą ze sobą przebywać w jednej krypcie (obrazek poniżej). Bez względu na wybrane opcje dialogowe finalnie będziesz musiał zabrać urnę z prochami męża lub żony.

d030

Musisz zdecydować czy wyniesiesz z krypty urnę męża hazardzisty czy żony dewotki

Jeśli zdecydowałeś się przenieść Louisa, to poprosi cię, abyś przeniósł jego resztki w głąb katakumb do miejsca, gdzie spoczywają byli członkowie towarzystwa gwinta. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się w prawo, po drodze eliminując trzech opryszków. Idąc dalej dotrzesz do schodów i komory, gdzie masz zostawić urnę - okaże się, że przebywają tu kolejne hieny cmentarne, z którymi rozpocznij rozmowę. Zakończy się ona walką (możesz rywali podpalić znakiem Igni, a potem szybko dobić), po której odstaw urnę w wyznaczonym miejscu. Wróć jeszcze do Margot, która powie ci, gdzie należy szukać kart do gry w gwinta. Na mały plac między budynkami dostaniesz się wdrapując się na dach jednego z nich - potem będziesz musiał pokonać zabójcze rośliny i zlokalizować karty przy krzaku róży (przyda się wiedźmiński zmysł).

Jeśli zdecydowałeś się przenieść urnę Margot, to jej duch poprosi cię o zabranie jej do grobu matki znajdującego się na południe od miasta. Jest to ostatni grób z prawej - podejdź do niego i połóż na nim urnę. Wróć do grobowca po odbiór nagrody od Louisa, który będzie się ukrywał. Podnieś urnę z jego prochami, a duch się pojawi mówiąc o zbrojmistrzu Trentinie. Skieruj się do niego i wspomnij o meiczu Louisa - po wymianie zdań otrzymasz go. Jest to broń o nazwie Zrodzony w ogniu. Ponadto będziesz mógł zagrać ze zbrojmistrze w gwinta.

Bez względu na to, którą urnę przeniosłeś wróć jeszcze po nagrodę do Charlesa. Jeśli wyjawisz mu prawdę o kłótni małżeńskiej, to otrzymasz początkową stawkę. Jeżeli natomiast powiesz, że nie możesz zdradzić tajemnicy, ale zlecenie było ciężkie, to otrzymasz od zleceniodawcy 150 koron.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Beauclairskie Safari

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze (4)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...