Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: W służbie muzy

Misja dodatkowa, w której Geralt weźmie udział w wydarzeniach, jakie zapewnią mu stałe miejsce w pieśni pewnego barda.

W Toussaint w pobliżu nilfgaardzkiej ambasady (#1 na mapie) spotkasz Le Papillona - trubadura, który zapowiadał wszystkie wydarzenia na turnieju rycerskim (misja fabularna Bestia z Toussaint). Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że zaginął fryzjer, niejaki Jean Louis Ludovic. Jak nietrudno się domyślić zadaniem Geralta będzie jego odnalezienie.

Papillon ułoży natomiast pieśń o tym chwalebnym czynie. Jeśli zgodzisz się pomóc trubadurowi, to możesz wynegocjować lepszą cenę (ponad 150 koron). Następnie użyj znaku Aard, aby wyważyć drzwi do salony fryzjerskiego. Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów i rozejrzyj się tu nieco.

m012a

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Zbadaj słoiki oraz nożyczki z prawej. Następnie wejdź po schodach na górę i przyjrzyj się skrzyni przy łóżku, a potem dziennikowi na stoliku z prawej. Znajdziesz tam kilka informacji oraz mapę. Pokaż ją trubadurowi, po czym wyrusz za nim.

Kompan zacznie prowadzić cię na łąki na południe od miasta. W pewnej chwili dotrzecie na teren (#2 na mapie), gdzie zaatakują was archespory. Wzmocnij się znakiem Quen i atakuj je, jak tylko wyjdą spod ziemi. Pamiętaj, żeby unikać ich jadu oraz odskakuj, gdy po kilku ciosach zwiną się w kłębek, ponieważ zaraz wyprowadzą szybki atak.

d028

Ślady, po których ruszaj na dalsze poszukiwania fryzjera

Po zabiciu potwora wyrusz za trubadurem ponownie. Kiedy dotrzecie na drugą polaną przyjrzyj się koszykowi fryzjera, a potem zlokalizuj ślady stóp na ziemi (obrazek powyżej). Wyrusz po nowym tropie przed siebie. Po pewnym czasie trafisz na wejście do jaskini.

Udaj się do środka i kontynuuj, aż do lokacji, gdzie odnajdziesz fryzjera i porywacza. Okaże się nim pewien rycerz, któremu nie spodobała się nowa fryzura. Po chwili pojawi się czasowa decyzja - możesz powiedzieć oprawcy, że to przecież tylko włosy które odrosną lub zwrócić mu uwagę, że bicie bezbronnego jest mało rycerskie.

d029

Strumień ognia ze znaku Igni może wytrącić rywalowi tarczę z ręki

Bez względu na podjętą decyzję dojdzie do walki. Przeciwnik posiada tarczę, przez którą dość ciężko się przebić - musisz oczekiwać na kontry albo wspomóc się znakami. Nieźle sprawdzi się Aard, który chwilowo wytrąci rycerza z równowagi, ale najlepiej sprawdzi się strumień ognia Igni (obrazek powyżej). W ten sposób możesz wytrącić rywalowi tarczę, a potem ruszyć na niego i załatwić długą serią ciosów.

Za wygrany pojedynek i uwolnienie fryzjera otrzymasz od niego 150 koron oraz pieśń stworzoną przez trubadura.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Wieczne odpoczywanie

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...