Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Portrecista

Misja dodatkowa, w której Geralt zostaje... modelem pewnego malarza.

W Toussaint w pobliżu pracowni płatnerza i miecznika znajdziesz stojącego na ulicy malarza (#1 na mapie). Łatwo go poznasz, ponieważ maluje obraz umieszczony na sztaludze. Kiedy podejdziesz zawoła cię i poprosi o rozmowę. Okaże się, że artysta pragnie stworzyć portret Geralta.

Jeśli przystaniesz na jego propozycję, to spotkaj się koło południa po zachodniej stronie pałacu - czas możesz przyspieszyć korzystając z medytacji. Następnie wsiądź na konia i wyrusz za artystą. Po dotarciu na miejsce zejdź z wierzchowca i wyrusz na górę na piechotę.

m005

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Na miejscu okaże się, że szlachcice urządzili sobie piknik i nie ma śladu po farbach i pędzlach przygotowanych przez malarza. Powiedz mu, że je znajdziesz, po czym skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów. Przy krzaku na prawo od biwaku znajdziesz ślady farby oraz ślady stóp, których tropem zacznij podążać.

d020

W walce z nekkerami warto korzystać ze znaku Igni

Po zejściu ze ścieżki podążaj do przodu kierując się zapachem terpentyny. Trop doprowadzi cię do jaskini, gdzie natkniesz się na grupę nekkerów na 43 poziomie doświadczenia. Warto wyciągać je pojedynczo w pobliże wejście do jaskini i tam atakować jednego po drugim. W walce z tymi potworami dobrze spisuje się również znak Igni, który może je podpalić (obrazek powyżej).

Po wygranej walce rozejrzyj się w jaskini, gdzie znajdziesz skrzynię z poszukiwanymi akcesoriami. Weź je i wróć do malarza, który powie ci, że w międzyczasie wypatrzył lepsze wzgórze (#4 na mapie). Po dotarciu na miejsce rozpocznij pozowanie.

d021

Połączenie znaku Igni i ataków od tyłu szybko osłabi rywala

W jego trakcie zostaniecie zaatakowani przez gryfa. Po rozpoczęciu walki dobrze jest skorzystać ze znaku Quen, który uchroni Geralta przed ewentualnym trafieniem przeciwnika. Oprócz tego czekaj, aż ptaszysko wyląduje (czasami na ciebie pikuje, więc wykonuj uniki), po czym podpal go znakiem Igni i zaatakuj od tyłu (obrazek powyżej).

Następnie odskocz, zregeneruj energię i powtarzaj tę taktykę. Co pewien czas gryf będzie wzbijał się w powietrze - czekaj wtedy na ziemi, a kiedy wyląduje ponawiaj ataki mieczem i ogniem, aż padnie.

Po walce artysta wręczy ci 300 koron. Zdobędziesz również 150 punktów doświadczenia. Poczekaj jeden dzień i wróć na rynek w Toussaint, gdzie będziesz mógł obejrzeć portret i odkupić go za 1000 koron. Bez względu na to czy to uczynisz czy nie, zadanie się w tym momencie zakończy.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Zadanie poboczne: Turniej pięściarski, Mistrz pięściarski

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze (1)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...