Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poselstwo z krainy wina

Początek przygody, w trakcie której spotykamy znajomych rycerzy i wyruszamy z nimi do Toussaint.

Zadanie to pojawi się w dzienniku automatycznie po rozpoczęciu dodatku Krew i Wino. Podjedź do najbliższej tablicy ogłoszeniowej i przeczytaj wiadomość o nazwie „Odezwa do Geralta z Rivii herbu Most". Na mapie, na południowy zachód od Novigradu zostanie zaznaczona wieś Debrza, do której się udaj.

Na miejscu spotkasz dwóch rycerzy - Palmerina i Miltona (obrazek poniżej), znajomych Geralta z dawnych lat. W trakcie rozmowy dowiesz się, że ich celem jest sprowadzenie do Toussaint wiedźmina, który byłby w stanie wyjaśnić zagadkę morderczej bestii mordującej szlachciców.

001

Znajomi rycerze, z którymi udasz się do Toussaint

Trzeba działać szybko, ponieważ zbliża się rycerski turniej, w którym wezmą udział rycerze z całego królestwa. Do Toussaint możesz udać się z nimi od razu lub, jeśli masz jakieś sprawy do załatwienia, po chwili. W drugim przypadku wystarczy wrócić do rycerzy i powiedzieć im, że jesteś już gotowy do drogi.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Bestia z Toussaint

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...