Eurogamer.pl

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Leże Bestii

Misja głównej, w której Geralt odkrywa sekret poszukiwanej osoby.

Zadanie uruchomi się automatycznie po zakończeniu poprzedniej misji fabularnej o nazwie Pogłos. Po ujrzeniu wizji z Dettlaffem udaj się do wschodniej części Toussaint (#1 na mapie) i postaraj się zlokalizować młodego pucybuta, którego odwiedzał wampir.

Zanim opuścisz kryptę z Regisem warto udać się do korytarza, którym wszedłeś tu za pierwszym razem. Jeśli skręcisz w prawo, to zobaczysz przed sobą ścianę. Podejdź do niej, a Geralt wspomnij o użyciu Oka. Podejdź do muru i wejdź z nim w interakcję. Odkryjesz w ten sposób grobowiec rycerza, gdzie znajdziesz w skrzyni nieco przydatnych przedmiotów, a na sarkofagu unikalny miecz o nazwie Casus Foederis.

m023

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Do dzielnicy portowej udaj się za dnia, kiedy chłopiec pracuje. Po dotarciu na miejsce będziesz świadkiem sceny, jak chce go pobić kilku mężczyzn twierdzących, że młodzieniec wylewa przed ich domami i zakładami wodę tworząc błotniste kałuże brudzące buty.

Bez względu na wybraną odpowiedź spotkanie zakończy się bójką. Przeciwnicy nie są zbyt silni, ale najlepiej odskoczyć i wyciągać ich do starć na pięści pojedynczo. Zasłaniaj się przed sierpowymi, po czym wyprowadzaj serie ataków. Pamiętaj, aby nie wejść między wszystkich rywali, bo będziesz miał problemy, żeby wyjść z okrążenia.

Po walce porozmawiaj ze strażnikami, a następnie z chłopcem. Tego ostatniego zapytaj o Dettlaffa. Chłopiec może zdradzić ci pewne informacje, ale za skromne... 500 koron. Jeśli posiadasz rozwinięty znak Aksji na 2 poziomie, to możesz przekonać rozmówcę, aby powiedział ci wszystko za darmo. W innym przypadku możesz się targować i zapłacić około 430 koron. Jeśli jednak przeciągniesz negocjacje, to nie pozostanie ci nic innego, jak zapłacenie całej sumy.

020

Ślady na poddaszu - podobizna dziewczyny i listy

Po załatwieniu sprawy dołączy do was Regis. Po krótkiej scence wyrusz za nim w stronę domu wskazanego przez chłopca. Po wejściu do środka zacznij rozglądać się w domu korzystając z wiedźmińskich zmysłów. Na dole znajdziesz zabawki. Wejdź na poddasze po schodach i przyjrzyj się podobiźnie na ścianie (obrazek powyżej) oraz pozytywce i narzędziom z lewej.

Na prawo od biurka znajdziesz jeszcze listy z nazwiskami, które koniecznie przeczytaj. Ponadto zwróć uwagę na list znajdujący się w pojemniku stojącym przy ścianie na prawo od schodów. Dowiesz się z niego, że Dettlaff był szantażowany. Po podsumowaniu dochodzenia bieżąca misja zakończy się.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Wino rzecz święta

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...