Eurogamer.pl

Hitman - Paryż, Showstopper: Misje i opis przejścia

Sprawdź różne sposoby realizacji zleceń w Paryżu.

Twoja pierwsza główna misja po zdaniu egzaminu rozpocznie się w Paryżu, na imprezie związanej z pokazem mody. Masz tutaj dwa cele, które możesz zlikwidować w dowolnym przebraniu i dowolną bronią. Na tej stronie pokażemy ci sposób na otrucie tych postaci i utopienie jednej z nich, choć możliwości jest tu znacznie więcej.

Podczaj odprawy, jeszcze przed wystartowaniem zadania, dobrze będzie wziąć ze sobą monety do odwracania uwagi, garotę i pistolet z tłumikiem. Tuż po rozpoczęciu misji możesz swobodnie poruszać się po miejscach przeznaczonych dla gości, nie martwiąc się przebraniem. Wszelkie próby wejścia na obszary chronione poskutkują błyskawiczną strzelaniną.

Cele:

  • Mózg operacji - Zlikwiduj Dalię Margolis
  • Finansista - Zlikwiduj Viktora Novikova

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Paryżu - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Paryżu.

Opcja 1: 15 sekund sławy

Ta możliwość ma swoje prostsze i trudniejsze momenty, jednak przemawia za nią jeden argument - dzięki podawaniu się za słynnego modela będziesz miał dostęp praktycznie w każde miejsce, nie wzbudzając u nikogo podejrzeń. Zanim jednak to zrobisz, udaj się w widoczne na poniższym obrazku miejsce, na poziomie 1.

006

Podsłuchaj rozmowę dwojga ludzi

Po podsłuchaniu rozmowy dwójki fanów, będziesz musiał udać się do ogrodu, aby dowiedzieć się czegoś więcej o Helmucie Krugerze, który podobno jest łudząco podobny do Agenta 47. Aby dostać się tam bezproblemowo, najlepiej jest przebrać się za kogoś z obsługi, udaj się więc do głównego pomieszczenia bankietowego i w odpowiednim momencie przemknij na drugą stronę baru.

Jeśli barmani będą patrzeć w tym momencie w twoją stronę, możesz spróbować przeczekać taki moment lub odwrócić ich uwagę, rzucając gdzieś monetę. Ważne w przechodzeniu na drugą stronę jest to, abyś zrobił to sprintem, a nie skradaniem się, co może wzbudzić podejrzenia gości.

007

Przebiegnij na drugą stronę baru

Po chichu pozbaw przytomności pracującego tam kelnera i szybko przebierz się w jego ubranie, umieszczając też jego ciało w pobliskiej skrzyni. Istnieje pewne ryzyko, że nieopodal znajduje się też inna osoba postronna, którą również możesz zneutralizować i wrzucić nieprzytomne ciało do tej samej skrzyni. Teraz przez tyły kuchni udaj się do ogrodu w zachodniej części mapy, gdzie sesję fotograficzną ma sam Kruger.

Jak zdobyć przebranie Helmuta Krugera?

Podążaj za nim w odległości co najmniej 10-15 metrów, aż wyjdzie za duży żywopłot, gdzie wykona dwa telefony. Podczas trwania drugiej rozmowy będziesz musiał pozbawić go przytomności, co utrudnią ci pałętający się obok ochroniarze. Nie próbuj odwracać ich uwagi monetami, zamiast tego poczekaj na odpowiedni moment, gdy żaden z nich nie będzie na ciebie patrzył.

008

Trzymaj dystans, aby Kruger nie nabrał podejrzeń

Pozbaw go przytomności i szybko się przebierz. Ciało może zostać odnalezione, więc możesz spróbować je odciągnąć dalej, lecz łatwo wtedy o wykrycie. Możesz także przerzucić go przez barierki do wody, ale wówczas postać zginie, a zabijając osobę postronną nie możesz liczyć na maksymalną ocenę na koniec misji.

Jak otruć Dalię Margolis?

Gdy już jednak będziesz przebrany za gwiazdę wieczoru, podnieś jego telefon i wykonaj połączenie z Dalią Margolis, jednym z celów. Potem podążaj za kulisy, gdzie wykonają dla ciebie makijaż.

009

Choć mało to męskie, makijaż musi zostać wykonany

Teraz musisz zrobić rundę honorową po wybiegu, a następnie udać się na spotkanie z Margolis, jej pokój znajduje się na trzecim poziomie. Na stoliku znajdziesz fiolkę z trucizną, którą możesz podnieść od razu, nie czekając na udzielone przez kobietę szczegóły.

010

Trucizna według Margolis powinna posłużyć czemu innemu, ale my wykorzystamy środek przeciwko niej samej

Po krótkiej rozmowie błyskawicznie udaj się na taras na tym samym poziomie (wychodząc z pokoju drugimi drzwiami, kieruj się od razu na prawo), gdzie przy balustradzie znajduje się niezbyt pilnowany bar. Możesz zatruć tam kieliszek szampana, ale musisz zrobić to błyskawicznie, a gdy ktoś zacznie cię o coś podejrzewać, szybko wróć na salony. Teraz jest tylko kwestią czasu, gdy kobieta przyjdzie się napić i padnie trupem.

Opcja 2: Zabójczo dobry drink

Czas wykorzystać kolejną możliwość misji Showstopper. Również zajmiemy się tu truciem napoju, ale z nieco innym efektem, o którym dowiesz się czytając kolejne akapity.

Jak otruć i utopić Viktora Novikova?

W tym momencie dobrze by było wrócić do miejsca, gdzie pozyskaliśmy ubranie od Helmuta Krugera. Przebierz się ponownie za służbę pałacową, a następnie udaj się na zerowy poziom, czyli do piwnicy. Za skrajnie położonymi drzwiami znajduje się dwóch pracowników, których rozmowę należy podsłuchać, a następnie szybko schować się w skrzyni obok.

Poczekaj na odpowiedni moment, wyjdź na zewnątrz i ucisz jednego z pracowników, po czym schowaj go do tej samej skrzyni. Następnie udaj się dwa pomieszczenia obok, gdzie znajdziesz przepis na ulubiony drink Novikova.

011

Przepis znajdziesz na stole przy workach z ziemniakami

Teraz musisz znaleźć pudełko z trutką na szczury, które leży na pierwszym piętrze, w pomieszczeniu kuchni, które już powinieneś znać. Trutka znajduje się na stoliku przy oknie. Gdy już będziesz miał oba przedmioty, udaj się za bar i przyrządź drinka, po czym dodaj do niego trucizny.

Pospaceruj przez kilka chwil po bankietowym pomieszczeniu, w końcu Novikov wypije drinka i po chwili pójdzie do toalety wymiotować. Ignorując strażnika przy drzwiach wejdź do środka, a następnie podejdź do zatrutej postaci i wykonaj interakcję, aby utopić mężczyznę w muszli klozetowej.

012

Po utopieniu celu musisz natychmiast ewakuować się, na przykład do bramy wyjściowej

Teraz musisz znaleźć wyjście. Możesz się ewakuować albo w miejscu, gdzie rozpocząłeś zadanie, albo kierując się w stronę ogrodu.

Gratulujemy, ukończyłeś misję Showstopper na jeden z kilku możliwych sposobów. Teraz możesz obejrzeć przerywnik filmowy i zobaczyć podsumowanie twoich dotychczasowych działań.

Każda misja w grze Hitman pozwala na wykorzystanie szeregu innych możliwości, które przedstawiamy poniżej. Warto zaznaczyć, że aby możliwość została zaliczona przez grę, nie musi koniecznie kończyć się zabiciem swojego celu. Wystarczy stworzyć daną sytuację, niekoniecznie ją finalizując.

Opcja 3: Gasnące światła

Początkiem tej możliwości jest podsłuchanie rozmowy dwóch ochroniarzy na najwyższym poziomie lokacji. Dostać się tam możesz na wiele sposobów, także jako cywili, z tym że w takiej formie czeka cię sporo skradania. Jeśli za to przebierzesz się za ochroniarza, będziesz musiał przebiegać koło tych z białymi kropkami nad głową, a i tak istnieje ryzyko, że zostaniesz zatrzymany.

Teraz musisz odnaleźć harmonogram pokazu. Aby do niego dotrzeć, skieruj się na poziom 1 w okolicę sceny. Dokument leży na skrzyni za kulisami, gdzie swobodnie dotrzesz przebrany za obsługę lub Helmuta Krugera. Po przeczytaniu harmonogramu musisz usunąć Sato z drogi. Najpierw użyj monety na obiekcie widocznym na poniższym obrazku.

013

Wrzuć monetę, a jeśli jej nie posiadasz, znajdziesz jedną leżącą pod maszyną

Teraz, gdy Sato zainteresuje się hałasem, podążaj za nim za kulisy i gdy znajdzie się na wysokości otwieranej skrzyni, szybko pozbaw go przytomności i schowaj do pudła. Teraz będziesz potrzebował łomu, który znajdziesz w kilku lokacjach. Najbliżej będzie w południowo-wschodniej części ogrodu, na skrzyniach techników.

Na końcu udaj się na najwyższe piętro, patrolowane przez strażników. Wyjdź przez któreś z „okien” i wisząc na gzymsie dostań się nad lampy. Podejdź do wyciągarki, a następnie poczekaj, aż Novikov wyjdzie na scenę. Jeśli nie zrobi tego od razu, istnieje możliwość, że będziesz musiał cofnąć się nieco i jeszcze raz zawisnąć na gzymsie. Wówczas szybko wróć na rampę i dokonaj uszkodzenia wyciągarki.

Opcja 4: Gość honorowy

Przebierania się nigdy za wiele. Tym razem musisz znaleźć bogatego szejka. Najpierw przejdź do północno-wschodniej części ogrodu, gdzie na kamiennym klombie odnajdziesz dokument z listą VIPów na aukcji. Gdy go odczytasz, rusz na wyższe piętro do jego apartamentu. Ochroniarze nie powinni ci przeszkadzać. Jeśli szejk znajduje się właśnie na balkonie, szybko pozbaw go przytomności, a ciało zostaw na miejscu. Przebierz się i rusz - zamykając za sobą drzwi - na jeszcze wyższe piętro, gdzie odbędzie się aukcja.

Usiądź na jednym z krzeseł, aby wtopić się w otoczenie. Po chwili powinna przyjść Dalia Margolis. Po krótkim przemówieniu wylicytuj przemówienie. W ten sposób zbliżysz się w pewnym stopniu do kobiety i pozostaje już tylko twoją decyzją, jak pozbędziesz się celu. Możesz otruć jej napój lub zabić i schować w szafie jej gabinetu. Wszystko zależy od ciebie.

Opcja 5: Igrając z ogniem

Karabin snajperski będzie tutaj bardzo istotny, dlatego podejdź do tej możliwości nie na samym początku, ale dopiero po odblokowaniu snajperki w odprawie przed misją. Tę możliwość najłatwiej będzie wykonać w przebraniu Helmuta Krugera. Udaj się najpierw do północno-zachodniej części ogrodu, gdzie na stole znajdziesz grafik pokazu fajerwerków.

Teraz zdobądź przebranie technika. Najłatwiej będzie załatwić je na drugim poziomie, przy południowej klatce schodowej. Zneutralizuj technika i przebierz się w jego ubranie, pozostawiając ciało w tym samym miejscu - nikt tam nie chodzi, więc mężczyzna nie powinien zostać odkryty. Następnie udaj się do bazy sterowania techników i ze stołu podnieś detonator fajerwerków.

Teraz udaj się do składziku, gdzie wcześniej wskazałeś pozostawienie karabinu snajperskiego, a następnie podnieś broń i rusz w kierunku wysokiego żurawia nieopodal śmigłowca, gdzie sesję zdjęciową miał Kruger. Wdrap się na górę i użyj detonatora, po czym wybierz karabin snajperski i obserwuj taras. Po chwili powinien pojawić się Novikov, który zechce obejrzeć fajerwerki. Strzel w jego głowę, a następnie zwróć uwagę na balkon drugiego piętra. Pojawi się tam Dalia Margolis, którą również szybko zastrzel.

Istnieje również inna opcja wyeliminowania dwóch celów, przy wykorzystaniu odwrócenia uwagi fajerwerkami. Do tej możliwości będziesz potrzebował w miarę akceptowalnego przebrania, na przykład obsługi technicznej lub ochrony. Będąc na drugim piętrze i posiadając pilot do sztucznych ogni aktywuj je, a następnie przejdź na balkon.

Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Paryż, Showstopper: Mapa

Cierpliwie czekaj, aż Dalia podejdzie do krawędzi, a następnie przerzuć ją przez balustradę. Tym samym bardzo prawdopodobne jest to, że trafi na stojącego niżej Novikova, dzięki czemu wyeliminujesz dwa cele za jednym zamachem.

Opcja 6: Pomocna dłoń

W przypadku tej możliwości warto byłoby posiadać ładunek wybuchowy ze zdalnym detonowaniem. Jeśli nie masz opcji zamówienia go w odprawie, udaj się wpierw na najwyższy poziom. Przy jego południowej stronie obok monitorów ochrony znajdziesz opcjonalny przedmiot. Teraz udaj się do dużego pomieszczenia w północno-wschodniej części parteru.

Obok kobiety rozmawiającej przez telefon znajdziesz kamerę. Podłóż w niej ładunek wybuchowy, a następnie zaproponuj kobiecie pomoc w zdobyciu obiektywu. Wyjdź na zewnątrz przez najbliższe drzwi i skieruj swe kroki do busa z napisem PRX4 - znajdziesz w nim obiektyw.

Wróć do kobiety i daj jej obiektyw, po czym rusz za nią. Wyjdziecie przed wejście do budynku, gdzie blogerka przeprowadzi wywiad z Novikovem. Z bezpiecznej odległości obserwuj rozmowę i w pewnym momencie zdetonuj ładunek. Jeśli chcesz oszczędzić kobietę, poczekaj na moment, gdy zechce sprawdzić transmisję kilka metrów dalej. Tę możliwość lepiej wykorzystać, gdy wcześniej zabijesz Dalię Margolis - łatwiej wówczas będzie o szybką i bezpieczną ewakuację.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...