Skip to main content

Uncharted 4 - Rozdział 21: Stróż brata mego

Nate odnajduje legendarny statek piracki Avery'ego.

Nate samodzielnie wyrusza na poszukiwania brata, pirackiego skarbu i grupy najemników. Po licznych wspinaczkach po nadbrzeżnych skałach, w końcu odnajduje legendarny statek piracki w jednej z ogromnych jaskiń wewnątrz góry. A w nim Sama.

Szukanie śladów Sama

Biegnij na wprost, wspinając się po kamieniach. Gdy dojdziesz do ściany, wskocz (X) na nią i wejdź na samą górę. Teraz skocz na półkę po lewo i skręć w prawo. Teraz droga poprowadzi cię na wprost. Spójrz na ślady stóp nieopodal zabudowań (wciśnij ∆). Gdy je obejrzysz, to skieruj się w lewo na skały, wspinając się po nich, wcześniej korzystając z liny (L1). Wejdź do pieczary.

Wyjdź na prawo, wdrap się na kolejną skałę również na prawo, a potem skocz na kolumny skalne z lewej strony. Z niej wskakuj na skały na wprost, włącznie z kolejną kolumną. Wejdź na jej szczyt, odwróć się i skocz na półkę zawieszoną na lewo. Złap się krawędzi i idź w lewo, a potem wespnij się na górę. Przed sobą zobaczysz kolejne ślady stóp (∆).

Wspinaj się po skałach i szukaj krawędzi, które możesz chwycić

Spójrz do góry, zobaczysz belkę. Owiń wokół niej linę (L1). Rozbujaj się i skocz na skały powyżej, z lewej strony. Wespnij się na skałkę przed tobą, potem na tę po prawo. Znów użyj liny mocując ją do drzewa na wprost (L1). Skocz na wprost. Wespnij się po skałach kierując się na prawo i w górę.

Po gzymsie idź w prawo, zeskocz na półkę niżej, z niej skocz na prawo i przeciśnij się między skałami. Ponownie opuść się na krawędzi i kieruj się w prawo. Na końcu wejdź w górę po ścianie.

Zawalający się most

Przed sobą zobaczysz zgaszone ognisko a na prawo od niego - na kolejnej półce - trupa. Idź na lewo, rzuć linę (L1) i skocz na wprost. Ponownie zobaczysz ślady stóp. Idź przed siebie wąskim przesmykiem między skałami. Po drodze natkniesz się na mostek, przeskocz go czym prędzej. Podczas przechodzenia zawali się, skocz w ostatnim momencie i wejdź na skały. Ponownie idź ścieżką na wprost.

Po chwili zjedziesz w dół po błocie, w ostatnim momencie wykonaj skok (X) i złap się ściany na wprost. Wejdź po niej. Skorzystaj z mostu, ten oczywiście się zawali, spadając rzuć linę (L1). Rozkołysz się i doskocz do góry z prawej strony.

Wespnij się ciut wyżej, a potem po krawędzi dostań się na lewo. Zeskocz na półkę pod nogami. Przejdź przez jaskinię. Wejdź na skałę z lewej strony a potem zeskocz w dół. Wejdź po skale z lewej strony korzystając z czekana (□). Potem skocz na wprost wbijając czekan w ścianę.

Zjeżdżając po żwirze skacz przed siebie na moment przed spadnięciem w przepaść

Trzymając się ściany kieruj się na prawo, aż będziesz mógł zarzucić linę (L1) i skocz z niej na wprost, w locie znów wyrzuć linę (L1). Bujając się skocz do przodu, gdy będziesz zjeżdżał w ostatniej chwili przed upadkiem ze skarby wciśnij X by skocz na skałę. Wejdź na samą górę.

Po lewej zobaczysz drewnianą konstrukcję, doczep do niej linę. Zeskocz w przepaść. Opuść się maksymalnie na linie i rozkołysz ją. Skocz na lewo na ścianę wbijając w nią czekan (□). Zeskakuj niżej, aż dosięgniesz wystających kamieni. Kieruj się na prawo aż dojdziesz do gzymsu.

Teraz kieruj się po kolejnych skałach w prawą stronę do momentu, aż zjedziesz po żwirze. Będziesz musiał trzymać się prawej strony i kilkukrotnie skoczyć (X) w momencie, gdy zobaczysz przed sobą skarpę. Koniec końców wylądujesz w wodzie. Nurkuj (○) płynąc przez szczelinę przed tobą. Wynurz się w nowym pomieszczeniu, a potem znów zanurz się (○) płynąc między skałami na prawo a potem w lewo. Wypłyń (X) i obejrzyj filmik.

Następnie: Uncharted 4 - Rozdział 22: Kres złodzieja

Powrót do spisu treści: Uncharted 4 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!