Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Preordery pokryły koszty produkcji This War of Mine: The Little Ones

Są plany na DLC.

Same przychody z zamówień przedpremierowych wystarczyły, by pokryć koszty produkcji This War of Mine: The Little Ones, wydanego w ostatni piątek na PlayStation 4 i Xbox One.

Pojazd bojowy

„Sprzedaż preorderów przekroczyła nasze oczekiwania, jak również szacunki przygotowane przez Deep Silver. To dowód, że rynek czekał na nasz tytuł” - komentuje Grzegorz Miechowski, prezes odpowiedzialnego za prace studia 11 bit.

Łączne koszty przygotowania konwersji oraz nowej zawartości, związanej tematycznie z dziećmi, miały wynieść „kilkaset tysięcy złotych” - podaje agencja prasowa ISBNews.

„Przychody z przedsprzedaży pokryły nasze wydatki na stworzenie gry” - dodaje menedżer. Część kosztów pokrył wydawca, odpowiadając również za marketing.

The Little Ones to także nowy system sterowania, przygotowany z myślą o padach, oraz dodatkowa zawartość wyłącznie dla konsoli PlayStation 4 - kolejne schronienie dla postaci. Deweloperzy planują też wydanie dodatku DLC.

„Od strony technicznej jesteśmy gotowi, żeby takie DLC wypuścić bardzo szybko. Szczegóły musimy jednak ustalić z naszym partnerem [Deep Silver - dop. red.]” - wyjaśnił Miechowski.

Jak informowaliśmy w piątek, posiadacze podstawowej odsłony PC będą musieli uzbroić się w cierpliwość - o ile w ogóle doczekają się konwersji nowości z The Little Ones.

Cover image for YouTube videoThis War of Mine: The Little Ones - Gameplay Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

This War of Mine: The Little Ones

PS4, Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze