Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Wygnanie z Instytutu

Misja, w której zrażamy do siebie Instytut. Dzięki temu możemy zyskać np. zaufanie Minutemanów.

Misja pojawi się w dzienniku automatycznie, jeśli w trakcie pobytu w Instytucie zaatakujesz któregoś z jego pracowników (naukowca lub syntka). Licz się wtedy z tym, że przeciwko tobie wystąpią wszystkie osoby przebywające w Instytucie (obrazek poniżej), z którego będziesz musiał uciec.

Przy okazji zrazisz do siebie tą frakcję i nie będziesz mógł kontynuować dla niej zadań fabularnych. Żeby dać nogę z Instytutu musisz skorzystać z windy w głównym lobby i wjechać nią na górę. Następnie podejdź do konsoli komputera i wciśnij przycisk awaryjnego przekaźnika, po czym wejdź do sąsiedniej komory.

Po chwili rozpocznie się odliczanie. W jego trakcie usłyszysz wiadomość wypowiadaną przez rozwścieczonego naukowca. Kiedy się zakończy zostaniesz przeniesiony na powierzchnię, a zadanie dobiegnie do końca.

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze