Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Cambridge Polymer Labs

Przeprowadzamy pewien eksperyment, w którym możemy stworzyć część pancerza.

Po dotarciu do fabryki Cambridge Polymer Labs mniej więcej w centrum mapy (dotrzesz do niej np. podczas zadania dodatkowego „Skryci, tajni i podziemni" wykonywanego dla Trasy) udaj się na parterze w prawo. Przejdź przez pomieszczenie skanujące, a po wejściu do kolejnego pomieszczenia zadanie pojawi się automatycznie w dzienniku.

Eksperyment w laboratoriach

Skieruj się w stronę laboratoriów Po minięciu komory skanującej dotrzesz pomieszczeń oznaczonych jako C4 i C5. Wejdź na górę po schodach z prawej, po czym przejdź jeszcze w prawo (po drodze spotkasz nieco ghuli). Z lewej strony znajdziesz laboratorium C1. Wejdź do niego, skorzystaj z kładki i zacznij iść szybem wentylacyjnym, aż do miejsca, gdzie będziesz mógł zeskoczyć na dół.

Po jego zdobyciu wróć na dół i wejdź do laboratorium C2, gdzie wkradnij się do aplikatora powłoki polimerycznej (obrazek powyżej). Wkradnij się do komputera i wybierz opcję przywrócenia hasła.

Jeśli zależy ci na ukończeniu projektu badawczego, to będziesz musiał teraz odnaleźć kilka niezidentyfikowanych próbek (obrazek powyżej) rozsianych po całym ośrodku. Poniżej znajdziesz miejsce ich występowania. Próbka nr:

  • 11317 - na prawo od aplikatora powłoki polimerycznej.
  • 611 - na prawo od komputera Bergmana (pomieszczenie C3).
  • 49 - na biurku przy zniszczonym komputerze w pokoju C1.
  • 413 - na blacie z prawej od wejścia, blisko narożnika w pomieszczeniu C4.
  • 65 - w pomieszczeniu C5 (parter laboratorium), do którego wejdziesz przez pokoje C4.
  • 3111 - na lewo od lokacji C4 (w pomieszczeniu z plakatem „Better safe than sorry").

Ponadto w pomieszczeniu C5 znajdziesz prosty do zhakowania komputer (terminal magazynu izotopów), dzięki któremu będziesz mógł otworzyć drzwi na parterze z prawej. Prowadzą one do lokacji z izotopem U-238 (stoi na półce naprzeciwko wejścia - obrazek powyżej). W pokoju musisz uważać na świecącego ghula.

Po zebraniu wszystkich próbek wróć do aplikatora powłoki polimerycznej. Z lewej strony znajdują się podajniki, do których po kolei włóż wszystkie znalezione próbki. Następnie dokonaj ich odczytów na komputerze, dzięki czemu poznasz znajdujące się w środku substancje.

Aby przeprowadzić eksperyment do końca wsadź w dwa miejsca wodorek litu oraz złoto, a do podajnika z prawej wsadź izotop U-238. Następnie wybierz w komputerze opcję wykonania programu produkcyjnego. Po chwili z prawej pojawi się bardzo dobrej jakości napierśnik do pancerza wspomaganego (obrazek powyżej).

Następnie: Fallout 4 - Dzieciak na zimno

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze