Eurogamer.pl

Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Kryjówka Mercer

Misja dla Trasy, w której musimy oczyścić z potworów jedną z placówek.

Zadanie to możesz aktywować, jeśli w trakcie misji głównej o nazwie „Poziom molekularny" zwróciłeś z pomocą o zbudowanie teleportera do Toma Majsterkowicza ze sztabu organizacji Trasa. Po przekazaniu mu holotaśmy z danymi porozmawiaj z robotem PAM przebywającym w bazie.

z101

Robot poprosi cię, abyś zabezpieczył placówkę Słoneczna Wspólnota, która znajduje się na zachodzie mapy. Po dotarciu do ośrodka okaże się, że w niektórych zabudowaniach przebywają ghule (obrazek powyżej). Rozpraw się z nimi, po czym podejdź do warsztatu i stwórz kilka struktur obronnych (np. posterunki i działka).

Kiedy wskaźnik z lewej strony osiągnie 100 procent zadanie zostanie wykonane. Wróć wtedy do PAM w sztabie Trasy, odbierz nagrodę i ukończ misję.

Następnie: Fallout 4 - Lista kostuchy

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...