Halo 5: Guardians - Dane wywiadowcze, nagrania (Misje 11-12)

Wszystkie znajdźki, które znajdziesz w misjach Cisza przed burzą i Bitwa o Sunaion.

Misja 11: Cisza przed burzą

1 - Data Pad Przymierza: Na początku misji odwróć się i idź w kierunku skrzyń postawionych przy zboczu. Za tymi pudłami jest Data Pad.

2 - Data Pad Przymierza: Idź prosto ze strefy początkowej i wejdź na wzniesienie z kamieni po lewej. Skocz na kamienny filar po prawej, by znaleźć Data Pad za szparą.

3 - Data Pad Przymierza: Od miejsca gdzie był Arbiter idź w kierunku namiotów rozłożonych jak parasol po lewej. Data Pad leży na kontenerze w tym namiocie.

4 - Data Pad UNSC: Miń Arbitra i idź wąskim przejściem do wąwozu. Skręć w prawo na kamienne schodki i zakręć w kierunku skarpy. Data Pad leże blisko krawędzi z widokiem na cały teren.

5 - Data Pad Przymierza: Z krawędzi, na której znalazłeś poprzednie dane wywiadowcze skocz na namioty medyczne poniżej. Z wyższego skocz na platformę wystającą ze skarpy. Na jej krawędzi powinien być ostatni Data Pad w tej misji.

Misja 12: Bitwa o Sunaion

1 - Data Pad Przymierza: Pierwszy Data Pad na szczycie wysokiej lampy za punktem początkowym misji. By tam się dostać wskocz na skarpę po lewej, przejdź za punkt początkowy, następnie skocz stamtąd na lampę i złap dane wywiadowcze.

2 - Konsola zarządzania: Idź ulicą aż dojdziesz do drugiej wieżyczki obronnej. Wejdź do pokoju po lewej, gdzie znajdziesz niebieską konsolę w kształcie diamentu, a w jej środku dane wywiadowcze.

3 - Data Pad Przymierza: Idź przez strefę podmiejską aż nie znajdziesz zamkniętych drzwi do jednego z domów. Skręć na prawo od tych drzwi i wskocz na pobliskie platformy. Data Pad leży po drugiej stronie budynku, na który się wspiąłeś.

4 - Data Pad Przymierza: W tej samej okolicy znajdź budynek na platformie nieopodal końca mostu gdzie jednostki Przymierza mają swój punkt. Wskocz na krawędź budynku i szukaj na zewnętrznej platformie tego dachu Data Padu.

5 - Data Pad Przymierza: Kieruj się do obszaru na którym walczysz z Łowcami - świeżo przed pójściem w kierunku windy. Po prawej stronie na platformie stoi filar z inskrypcjami, a na jego tyłach Data Pad.

6 - Antyczny Miecz Sangheili: Po powrocie na powierzchnię rozejrzyj się za parą trupów. Obok ciał leży starożytny miecz.

7 - Data Pad Przymierza: Po tym jak pojawia się Strażnik wchodzisz do zniszczonego budynku. Idź wzdłuż lewej strony wyższej ścieżki by znaleźć Data Pad obok struktury po lewej.

8 - Antyczny Miecz Sangheili: Wchodząc po zgliszczach, na końcu których czeka Arbiter dojdziesz do krótkiego korytarza. Na moment przed Arbitrem skręć w prawo w ten korytarz i rozejrzyj się obok śmietniska po prawej. Tam leży ostatni miecz. To już ostatni przedmiot do przeskanowania w tej misji.

Następnie: Halo 5: Guardians - Dane wywiadowcze, nagrania (Misje 13-15).

Powrót do spisu treści: Halo 5: Guardians - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo 5: Guardians

Xbox One

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.