Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Need for Speed (2015) - Wszystkie samochody (cz. 3)

Szczegółowy opis dla aut w cenie od 35.000 do 49.000. Specyfikacje techniczne i dostępne części tuningu zewnętrznego.

Poniżej znajduje się szczegółowy opis aut z Need for Speed. Zawarliśmy tutaj ceny samochodów, ich specyfikacje techniczne, a także dostępne części do tuningu zewnętrznego. Nie zawarliśmy jedynie systemu audio, gdyż jest on dostępny dla każdego auta.

Na tej stronie znajdziecie opis samochodów ze średniej półki cenowej:

  • Mitsubishi Lancer Evolution MR
  • Nissan Skyline GT-R V-Spec (1993)
  • BMW M3 E46
  • Subaru Impreza WRX STI
  • BMW M3 E92
  • BMW M3 Evolution II E30
  • Honda NSX Type-R
  • Porsche 911 Carrera S 993
  • Lotus Exige S
  • Nissan Skyline GT-R V-Spec (1999)

Jeśli szukacie innych samochodów, pełną listę znajdziecie tutaj.

Mitsubishi Lancer Evolution MR (2008)

Jeśli chodzi o wirtualną rozgrywkę, Mitsubishi Lancer w wersji Evolution znany jest chyba głównie fanom rajdówek. W typowej zręcznościówce, jaką jest Need for Speed, radzi sobie jednak równie dobrze.

Cena: 35.900
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,53
1/4 mili (s) / (km/h): 13,83 / 173
Najwyższa prędkość (km/h): 249
Moc silnika (KM): 291

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (1)
Przedni zderzak: Tak (2)
Tylny zderzak: Tak (1)
Nakładki na progi: Tak (2)
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (2)
Rozdzielacz powietrza: Tak (4)
Przednie błotniki: Tak (1)
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Tak (1)
Spojler: Tak (5)
Dyfuzor: Tak (6)
Układ wydechowy: Tak (9)
Owiewki na przedni zderzak: Nie
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Nissan Skyline GT-R V-Spec (1993)

Jedna z najbardziej udanych wersji Skyline'a. Do dziś często używana przez zwolenników kontrolowanej jazdy bokiem, zwłaszcza w Japonii. I choć poddawany jest wielu optycznym modyfikacjom, w grze nie ma dostępnych aż tylu części.

Cena: 35.900
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,36
1/4 mili (s) / (km/h): 13,70 / 177
Najwyższa prędkość (km/h): 251
Moc silnika (KM): 351

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (2)
Przedni zderzak: Tak (1)
Tylny zderzak: Nie
Nakładki na progi: Tak (1)
Reflektory: Nie
Światła tylne: Tak (1)
Maska: Tak (1)
Rozdzielacz powietrza: Tak (8)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Nie
Spojler: Tak (6)
Dyfuzor: Nie
Układ wydechowy: Tak (11)
Owiewki na przedni zderzak: Nie
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

BMW M3 E46

Podobno najkrótszy dowcip o niemieckiej marce brzmi "stoi BMW przy uniwersytecie". Choć podobnych żartów jest na pęczki, biorą się chyba głównie z zazdrości o wersje samochodów oznaczone literą "M".

Cena: 36.300
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,13
1/4 mili (s) / (km/h): 13,53 / 177
Najwyższa prędkość (km/h): 283
Moc silnika (KM): 338

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (3)
Przedni zderzak: Tak (2)
Tylny zderzak: Tak (2)
Nakładki na progi: Nie
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (2)
Rozdzielacz powietrza: Tak (4)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Tak (2)
Spojler: Tak (4)
Dyfuzor: Tak (5)
Układ wydechowy: Tak (10)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (2)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Subaru Impreza WRX STI (2010)

Bezpośredni konkurent Mitsubishi Lancer Evolution. Odwieczna "wojna" dwóch producentów chyba się jednak skończyła, gdyż nie powstanie żaden nowy Evo. Zarządcy Subaru pewnie zacierają ręce z zachwytu.

Cena: 38.700
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,16
1/4 mili (s) / (km/h): 13,60 / 172
Najwyższa prędkość (km/h): 238
Moc silnika (KM): 305

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (1)
Przedni zderzak: Tak (1)
Tylny zderzak: Tak (1)
Nakładki na progi: Tak (1)
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Nie
Rozdzielacz powietrza: Tak (5)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Nie
Spojler: Tak (2)
Dyfuzor: Nie
Układ wydechowy: Tak (9)
Owiewki na przedni zderzak: Nie
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

BMW M3 E92 (2010)

Kolejna "em-trójka" w zestawieniu dostępnych samochodów. Tym razem jednak nowsza i z nieco większą ilością dodatków zewnętrznych do zamontowania. Bardzo wdzięczny samochód do jazdy.

Cena: 41.000
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,13
1/4 mili (s) / (km/h): 13,40 / 185
Najwyższa prędkość (km/h): 297
Moc silnika (KM): 414

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (3)
Przedni zderzak: Tak (5)
Tylny zderzak: Nie
Nakładki na progi: Tak (3)
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (2)
Rozdzielacz powietrza: Nie
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Tak (2)
Spojler: Tak (6)
Dyfuzor: Tak (6)
Układ wydechowy: Tak (8)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (2)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

BMW M3 Evolution II E30 (1988)

Dla kontrastu - kolejne M3, najbardziej legendarne spośród wszystkich wymienionych. Małe gabaryty były zaletą w duecie z mocnym, jak na ówczesne standardy, silnikiem. Ma olbrzymie możliwości tuningu mechanicznego. Idealny także do driftu.

Cena: 41.800
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 6,93
1/4 mili (s) / (km/h): 15,36 / 157
Najwyższa prędkość (km/h): 243
Moc silnika (KM): 217

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (1)
Przedni zderzak: Tak (3)
Tylny zderzak: Nie
Nakładki na progi: Nie
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (3)
Rozdzielacz powietrza: Tak (4)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Tak (2)
Klapa bagażnika: Nie
Spojler: Tak (5)
Dyfuzor: Tak (4)
Układ wydechowy: Tak (10)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (3)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Honda NSX Type-R (1992)

Kolejne auto wręcz stworzone do driftu. Kilka elementów tuningu optycznego może pomóc ci z nadaniem mu efektownego i niepowtarzalnego wyglądu. Ale czy warto ich używać, skoro jego sylwetka i tak jest ponadczasowa?

Cena: 44.600
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,26
1/4 mili (s) / (km/h): 13,70 / 175
Najwyższa prędkość (km/h): 275
Moc silnika (KM): 276

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (2)
Przedni zderzak: Tak (1)
Tylny zderzak: Tak (1)
Nakładki na progi: Tak (1)
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (2)
Rozdzielacz powietrza: Tak (6)
Przednie błotniki: Tak (1)
Tylne błotniki: Tak (1)
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Tak (1)
Spojler: Tak (4)
Dyfuzor: Tak (5)
Układ wydechowy: Tak (9)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (3)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Porsche 911 Carrera S 993 (1996)

Żartobliwie mówi się, że Porsche 911 na przestrzeni lat nie zmieniło w ogóle swojej sylwetki. Choć jest to stwierdzenie nieco na wyrost, jest w nim także ziarnko prawdy. To jednak nie ma znaczenia, gdyż to jeden z najbardziej rozpoznawalnych samochodów na świecie.

Cena: 45.400
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,79
1/4 mili (s) / (km/h): 14,20 / 168
Najwyższa prędkość (km/h): 270
Moc silnika (KM): 272

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (2)
Przedni zderzak: Nie
Tylny zderzak: Nie
Nakładki na progi: Nie
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Nie
Rozdzielacz powietrza: Tak (2)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Nie
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Tak (2)
Spojler: Tak (4)
Dyfuzor: Tak (4)
Układ wydechowy: Tak (9)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (2)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Lotus Exige S (2006)

Wyposażony w 1.8-litrowy, turbodoładowany silnik od Toyoty dysponuje 220 końmi mechanicznymi, co przy niewielkiej (nieco ponad 900 kilogramów) masie własnej czyni z Exige S jeden z najszybciej przyspieszających samochodów tamtych lat.

Cena: 47.422
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 5,13
1/4 mili (s) / (km/h): 13,43 / 178
Najwyższa prędkość (km/h): 238
Moc silnika (KM): 220

Gotowe zestawy tuningowe: Nie
Przedni zderzak: Tak (1)
Tylny zderzak: Nie
Nakładki na progi: Nie
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Nie
Rozdzielacz powietrza: Tak (5)
Przednie błotniki: Nie
Tylne błotniki: Tak (1)
Lusterka boczne: Nie
Klapa bagażnika: Nie
Spojler: Tak (3)
Dyfuzor: Tak (1)
Układ wydechowy: Tak (6)
Owiewki na przedni zderzak: Nie
Owiewki na tylny zderzak: Nie

***

Nissan Skyline GT-R V-Spec (1999)

Kolejne wcielenie Skyline'a. To prawdopodobnie tę wersję można najłatwiej zobaczyć na polskich ulicach. Dużo łatwiej jednak zasiąść za jego kierownicą w grze, co zresztą jest bardzo przyjmne, bez względu na to czy wolisz szybkość, czy też może jazdę kontrolowanym poślizgiem.

Cena: 49.100
Przyspieszenie 0-100 km/h (s): 4,79
1/4 mili (s) / (km/h): 13,26 / 177
Najwyższa prędkość (km/h): 249
Moc silnika (KM): 327

Gotowe zestawy tuningowe: Tak (3)
Przedni zderzak: Tak (3)
Tylny zderzak: Tak (1)
Nakładki na progi: Tak
Reflektory: Nie
Światła tylne: Nie
Maska: Tak (4)
Rozdzielacz powietrza: Tak (5)
Przednie błotniki: Tak (1)
Tylne błotniki: Tak (1)
Lusterka boczne: Tak (1)
Klapa bagażnika: Nie
Spojler: Tak (5)
Dyfuzor: Tak (4)
Układ wydechowy: Tak (9)
Owiewki na przedni zderzak: Tak (3)
Owiewki na tylny zderzak: Nie

Następnie: Need for Speed (2015) - Wszystkie samochody (cz. 4)

Powrót do spisu treści: Need for Speed (2015) - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Read this next