Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy ReCore zapowiadają kosmiczną strzelankę Dead Star

Z pojedynkami 10 vs 10.

Studio Armature z Teksasu zapowiedziało nową produkcję - kosmiczną strzelankę Dead Star.

Jest kolorowo

Produkcja stawia na klasyczne mechanizmy, reprezentując gatunek określany jako shoot 'em up. Gracz kontroluje statek kosmiczny, rozprawiając się z przeciwnikami w lokacjach 2D.

Innowacją w Dead Star są losowo generowane mapy, ze stacjami do przejęcia i rozbudowania, zagrożeniami naturalnymi do ominięcia i sekretami do odkrycia.

Ważnym elementem produkcji będą zmagania wieloosobowe, toczone drużynowo w dwóch dziesięcioosobowych zespołach.

Nie zabraknie różnych statków kosmicznych do wyboru, każdy z własnymi charakterystykami i możliwościami. Odblokujemy też kolejne skórki i ulepszenia.

Premiera na początku przyszłego roku, na PC i PlayStation 4.

Założone w 2008 roku Armature Studio ma w dorobku tylko jedną własną produkcję - platformowe Batman: Arkham Origins Blackgate.

Firma specjalizuje się w konwersjach gier innych producentów, a ostatnio współpracuje z niezależnymi deweloperami z Japonii, tworząc ReCore na Xbox One (producent: Keiji Inafune) oraz Bloodstained: Ritual of the Night na PlayStation Vita i Wii U (producent: Koji Igarashi).

Cover image for YouTube video

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dead Star

PS4, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze