Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wizja fana - Fallout 4 jako gra w rzucie izometrycznym

Plus: BioShock i Black Flag.

Nowe odsłony serii Fallout prezentują akcję w perspektywie pierwszej lub trzeciej osoby, w zależności od upodobań. Nie zawsze tak było - zasłużony cykl gier fabularnych zaczynał od rzutu izometrycznego, traktowanego teraz jako „klasyczny”.

Ale jak wyglądałby Fallout 4, gdyby zdecydowano się na powrót do korzeni i zmianę kamery? Pewnie przypominałby poniższe grafiki.

Artysta Chris Bischoff wykonał dwie ilustracje, jakby żywcem wyjęte z izometrycznego Fallouta 4. Całość przypomina nieco Wasteland 2 od studia inXile - duchowego następcę klasycznych Falloutów.

Bischoff przygotował te grafiki, ponieważ jego obecny projekt - Stasis - bazuje na takiej samej perspektywie i także czerpie inspiracje z serii Fallout, dodając nieco atmosfery Dead Space, co widać poniżej.

Deweloper słynie z konwersji słynnych produkcji na taką kamerę. Spójrzmy choćby na izometryczny BioShock:

BioShock Infinite:

Imponuje także Assassin's Creed 4: Black Flag:

Krótka przerwa? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze