Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Akt III - Fringilla Vigo

Zadanie główne: Pomagamy wyjść na wolność czarodziejce.

Misja aktywuje się automatycznie w trakcie zadania głównego Przygotowania do bitwy. Twoim celem będzie niepostrzeżone wdarcie się na pokład cesarskiego okrętu (Mapa #1). Pamiętaj, aby próbę podjąć w nocy, ponieważ w dzień będziesz łatwym celem dla kuszników stojących na okrętach.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 28
mz123

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Kiedy dopłyniesz do cesarskiej floty unikaj oświetlonych przez lampy miejsc, w których mogą wypatrzyć cię żołnierzem. Omijaj je lub przepływaj pod wodą. Po dotarciu do okrętu z cesarzem skorzystaj z kotwicy, aby dostać się na pokład. Po chwili rozpocznie się rozmowa z Emhyrem. Po jej zakończeniu Fringilla zostanie wypuszczona na wolność.

Po tym jak czarodziejka stworzy portal i przeniesie się przez niego, Geralt pójdzie w jej ślady. W ten sposób traficie na okręt, którym dopłynęliście do Skellige. Po przywitaniu przez Triss misja zakończy się. Jeśli chcesz możesz zamienić parę słów z Fringillą przebywającą na statku.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt III - Dziecko Starszej Krwi

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...