Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Akt III - Wyrównanie rachunków

Zadanie główne: Wraz z Ciri odwiedzamy kilku jej znajomych z przeszłości.

Misja rozpocznie się w trakcie zadania Ostatnie przygotowania, a konkretnie po zakończeniu misji Przez czas i przestrzeń, po której Ciri poprosi cię o pomoc w załatwieniu kilku spraw. Porozmawiaj z dziewczyną na rynku na północy Novigradu (Mapa #1), po czym wyrusz z nią do Skurwiela Juniora.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 28
mz120

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Dalszy przebieg misji będzie zależny od tego czy w trakcie zadania głównego Dorwać Juniora zabiłeś tę postać czy też nie.

Jeśli pozbyłeś się łotra, to wyrusz za dziewczyną w stronę północnej części miasta za mostem (#2). Po dotarciu na miejsce rozpocznie się rozmowa ze strażnikami. Możesz przekonać ich do przepuszczenia cię znakiem Aksji albo rozpocząć walkę. Szybko się skończy, kiedy wartownicy dowiedzą się, że twój bohater to Geralt. Po tym od razu cię przepuszczą.

Wejdź na drugie piętro i skieruj się do pokoju z lewej. W środku znajdziesz Juniora, którym po krótkiej wymianie okaże się Dudu. Powie ci, że przejął interesy po zmarłym, ale ujarzmił gang, który nie dopuszcza się już takich okrucieństw, jak wcześniej. Po rozmowie Geralt i Ciri opuszczą budynek.

Jeżeli oszczędziłeś Juniora, to też wyrusz na Ciri. W pewnej chwili traficie do uliczki, gdzie zobaczycie, jak pewien kloszard jest obrzucany kamieniami, co kwituje soczystymi wiązankami. Szybko poznasz w nim Juniora, który z szefa gangu spadł na samo dno. Ciri powie, że w takim przypadku nie warto go nawet zabijać.

Po sprawie z Juniorem udaj się do Złotego Jesiotra (#3) w dzielnicy portowej. W środku natkniesz się na grupę zbirów grożących barmance imieniem Bea. Możesz wyprosić ich słownie albo rozpocząć krótką potyczkę (druga opcja dialogowa). Po krótkiej rozmowie wyrusz z Ciri do cyrku (#4) w pobliżu Novigradu.

Na miejscu rozpocznie się rozmowa z Aerdem i Valdo, którzy pomogli Ciri kiedy dotarła do Novigradu. Dziewczyna będzie chciała oddać pożyczone pieniądze, które Valdo przyjmie tylko wtedy gdy Geralt lub Ciri wygrają wyścig konny. Możesz zgodzić się wziąć w nim udział lub odmówić.

Bez względu na decyzję zostaniesz w obozie na imprezie. W jej trakcie Aegar powie, że nie załatwił zdrowych koni i cyrk będzie miał problem z transportem. Wykluje się wtedy plan ukradzenia zwierząt. Możesz na niego przystać lub odmówić. W drugim przypadku czeka cię walka na pięści z Aegarem - bez względu na jej wynik zostaniecie wygnani z obozu.

z064

Aby dostać się do stajni wskocz na drewniany pomost z lewej

Jeśli zdecydowałeś się pomóc w kradzieży koni, to od razu zostaniecie przeniesieni w okolice stajni. Podejdź do pomostu z lewej, wskocz na niego i przejdź do stajni. Zejdź po drabinie na dół i podejdź do drzwi z lewej. Otworzysz je przy pomocy klucza leżącego na ławie z lewej. Po uczynieniu tego do środka wejdą Ciri z Aegarem, po czym rozpocznie się scenka z kradzieżą.

Następnie czeka cię jeszcze rozmowa w obozie. Bez względu czy odejdziesz z niego z podziękowaniami czy też zostaniesz wypędzony zadanie dobiegnie końca.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt III - Serce nie sługa

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...