Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Ażeby widłogona zwabić...

Zadanie główne: pomagamy Eskielowi w pozbyciu się małego kłopotu.

Aby odnaleźć Eskela skieruj się przed bramę twierdzy i przy pomocy wiedźmińskich zmysłów odnajdź ślady kopyt prowadzące wzdłuż drogi. Wyrusz po nich przed siebie. W pewnej chwili, już za strumieniem, ślady skręcą w las. Kontynuuj śledztwo, aż dotrzesz na wzniesienie, gdzie znajduje się koń Eskela. Przypatrz się rozbitemu obozowi i podnieś ulepszony olej na drakonoidy.

Znajdź ślady na ziemi i kontynuuj marsz wzdłuż ścieżki. W pewnej chwili trop się urwie. Przyjrzyj się wtedy drzewu z prawej, na którym koza zostawiła ślad. Kontynuuj tropienie po zapachu, aż dotrzesz do kozy i Eskela. Po rozmowie rozpocznie się walka z widłogonem.

Przed walką warto skorzystać z oleju na drakonoidy oraz znaku Quen. W trakcie walki, jak zwykle wykonuj uniki i wyprowadzaj ataki, kiedy to tylko możliwe. Możesz się też wspomóć znakami Aard lub Igni. Pierwszy chwilowo unieruchomi potwora, a drugi może go podpalić.

036

Ślady rannego stwora zaprowadzą cię do jaskini

Kiedy zabierzesz mu połowę życia przeciwnik odleci. Przypatrz się śladom krwi na ziemi i zacznij po nich tropić bestię. Na końcu dotrzesz do jaskini, w której się zaszył. Wejdź do środka (warto skorzystać z eliksiru kot) i kieruj się w stronę legowiska widłonoga. Po dotarciu na miejsce dobij potwora i pobierz płyn rdzeniowy.

Opuść jaskinię i wróć z Eskelem do Kaer Morhen. Jeśli chcesz możesz wziąć z nim udział w wyścigu konnym, którego meta jest w twierdzy. Za wygranie otrzymasz punkty doświadczenia oraz buty, jeżeli zgodzisz się przyjąć nagrodę. Po dotarciu na miejsce misja zakończy się.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt II: Kaer Morhen - Ostatnia próba

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...