Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Skellige: zadania poboczne (cz. 5)

Opis zadania: W wilczej skórze, Dla sławy i chwały.

Dwie misje, których możemy podjąć się na północno-wschodniej wyspie Skellige. W pierwszej musimy uporać się z wilkołakiem przebywającym w ogrodzie Freyji, a w drugiej pomóc żołnierzom w walce z ghulami.

Misja poboczna: W wilczej skórze

Zadanie uruchomi się automatycznie podczas wykonywania misji głównej o nazwie Bezimienny. W jej trakcie trafisz do ogrodu (Mapa #1) na wyspie Hindarsfjall, gdzie spotkasz wiecznie odradzającego się wilkołaka.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 15
mz105

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Twoim celem będzie zdjęcie klątwy z potwora, aby wreszcie mógł zaznać spokoju. Aby tego dokonać musisz najpierw poznać szczegóły związane z opętaniem. Udaj się na południowy wschód od ogrodu, gdzie przebywa Tordar (#2). Po rozmowie z nim wróć do ogrodu i dom, w którym walczyłeś z wilkołakiem podczas misji głównej.

Na prawo od niego jest metalowa brama zamknięta na klucz. Przejdź na prawo od niej i przeskocz przez kamienny murek z lewej. Przeskocz na drugą stronę rzeki przy wodospadzie. Z prawej znajduje się mechanizm ze śluzami. Twoim celem będzie podniesienie śluzy z prawej.

Aby to uczynić przestaw dźwignię z prawej tyle razy, żeby bolec w środku wysunął się z prawej strony. Następnie pociągnij dźwignię z lewej, a potem przepłyń pod podniesioną śluzą z prawej.

z050

Przesuwaj dźwignię z prawej (#1), aż bolec (#2) znajdzie się z prawej strony, po czym przesuń dźwignię z lewej (#3) i przepłyń pod otwartą śluzą (#4)

Przepłyń przez podziemny tunel, a po wyjściu na ląd skręć w prawo. Przeszukaj skrzynię oraz szkielety, przy których znajdziesz klucz do kapitularza (otwiera też kilka innych przejść). Wróć podwodnym tunelem w pobliże mechanizmu do kontrolowania śluz i otwórz przy jego pomocy środkową śluzę (jeśli bolec jest z prawej, to przestaw prawą dźwignię dwukrotnie, a potem pociągnij lewą). Przepłyń pod śluzą i wyjdź na ląd.

Skręć w lewo i udaj się do drewnianej bramy za budynkiem z lewej. Otwórz ją kluczem, po czym wskocz na kamienny murek z lewej i udaj się do kapitularza - budynku stojącego na lewo od ciebie.

z051

Budynek, do którego wejdź z kluczem znalezionym za podwodnym tunelem kluczem

Wejdź do pomieszczenia wewnątrz budynku i ze skrzyni z prawej podnieś dziennik Morkvarga, który przeczytaj. Teraz możesz postąpić na dwa sposoby. Wyjaśnić sprawę z Tordarem przebywającym we wsi Larvik (#2) lub od razu zabić bestię (w drugim przypadku wątek z Tordarem automatycznie się zakończy).

Tordara spotaksz w porcie. Rozpocznij z nim rozmowę i w jej trakcie zdecyduj czy chcesz go zaatakować czy też nie. W peirwszym przypadku będziesz musiał stanąć do walki z nim oraz jego ludźmi. W drugim, jeśli wykażesz się dyplomacją, otrzymasz alternatywny sposób zakończenia misji. Tordar podaruje ci kieł, dzięki któremu będziesz mógł zamienić potwora z powrotem w człowieka.

Wróć do ogrodu i odnajdź chatę z wyłamanymi drzwiami (na lewo od wodospadu i jaskini wilkołaka, w pobliżu panelu kontrolującego śluzy) i podnieś z ziemi zgniłe mięso Morkvarga. Wejdź do jaskini przy wodospadzie i rozpocznij walkę z potworem. Po jej zakończeniu zdecyduj czy chcesz się pozbyć wilkołaka na stałe czy też przywrócić go do ludzkiej formy.

W pierwszym przypadku nakarm go własnym mięsem (przeciągnij zgniły kawałek z zakładki przedmioty fabularne). Po jego zjedzeniu potwór zniknie. Druga możliwość, to podarowanie mu kła Tordara. Po odczarowaniu go możesz go zabić lub puścić wolno. W drugim przypadku obieca ci nagrodę, która będzie czekać u lichwiarza w Novigradzie (we wschodniej części miasta). Bez względu na podjęte decyzje odbierz jeszcze zapłatę od kapłanek modlących się na wschodzie.

Zobacz: Wiedźmin 3 - Skellige: zadania poboczne (cz. 5)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Misja poboczna: Dla sławy i chwały

Misja pojawi się w dzienniku po rozmowie z dwoma wojownikami (Mapa #1) stojącymi przed jaskinią. W celu zdobycia chwały chcą oni oczyścić ją z przebywających w środku ghuli. Zaoferuj im swoją pomoc.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 15
mz106

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po przyjęciu zadania wejdź do jaskini i rozpocznij walkę z ghulami i pożeraczami. Uważaj zwłaszcza na tych ostatnich, które przed śmiercią wybuchają. Nie dopuszczaj potworów do wojowników, którzy mogą zginąć w trakcie walki. Oczyść z bestii dwa pomieszczenia, po czym odbierz nagrodę i ukończ misję.

Reklama

Komentarze (5)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...