Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Zlecenie: Upiór z Eldbergu (Skellige)

Zlecenie wiedźmińskie związane z latarnią morską.

Zlecenie pojawi się w dzienniku automatycznie po ukończeniu misji fabularnej Umarł król, niech żyje król w trakcie przechodzenia przez umocnienia twierdzy, gdzie usłyszysz rozmowę żołnierzy.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 18
mz094

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Pierwszym celem jest udanie się do Jorunda (Mapa #1) i porozmawianie z nim na temat zadania. Wejdź do karczmy i po niezbyt miłym przywitaniu przez tubylców zasiądź do stołu z Jorundem. Z opowieści dowiesz się o upiorze straszącym w latarni morskiej (#2) na północy. Najlepiej dostać się na wyspę korzystając z łodzi.

Po dopłynięciu na miejsce kieruj się ścieżką w górę. Po chwili ujrzysz mgłę, gdzie zaatakuje cię kilka upiorów. Aby ułatwić sobie walkę warto skorzystać ze znaku Yrden. Kontynuuj wspinaczkę na szczyt mijając po drodze zwłoki. W końcu dotrzesz do małej wioski, gdzie zapukaj w drzwi. W środku natkniesz się na latarnika Mikkjala.

Latarnik podaruje ci klucze do wieży i opowie trochę o upiorze. Po rozmowie wyrusz w stronę latarni. Kiedy zbliżysz się do schodów skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów i przyjrzyj się kamiennej ścianie z prawej. Okaże się, że na latarni ciąży klątwa. Wejdź do środka i udaj się na pierwsze piętro wchodząc po drabinie. W szafce z prawej znajdziesz list do latarnika.

z043

Miejsce znalezienia listu do latarnika

Podnieś go i przeczytaj z poziomu ekwipunku. Dowiesz się z niego, że latarnik ma na sumieniu ciemne interesy. Wróć do niego i porozmawiaj o upiorze zwanym pokutnikiem oraz grzechach latarnika. Po chwili wyruszycie do starcia. Mikkjal będzie miał zapalić latarnię, a ty staniesz do walki z upiorem.

Walka z nim nie różni się zbytnio od potyczek z innymi zjawami. Posiada on tylko więcej energii (zwłaszcza w pierwszej części walki, dopóki latarnik nie zapali latarni) i czasami przywołuje 4-5 duchów naraz. Ze wszystkimi staraj się walczyć tak samo, to znaczy w miarę możliwości włączaj tarczę ochronną (znak Quen).

Następnie korzystaj ze znaku Yrden i walcz z przeciwnikami (nieważne czy ze zwykłymi upiorami czy z samym Pokutnikiem) właśnie w pułapce na ziemi. Wprawdzie nie jest to konieczne, ale w ten sposób będziesz mógł znacznie spowolnić ruchy upiora, co umożliwi ci skuteczniejsze wykonywanie uników i zadawanie ciosów.

Po walce podnieś trofeum z potwora i wróć do latarnika i zdecyduj czy przepędzisz go z wyspy czy też dasz mu jeszcze jedną szansę. Następnie udaj się Jorunda po nagrodę.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall, Zaginiony narzeczony (Skellige)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...