Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu (Novigrad)

Zlecenie wiedźmińskie potwora mającego niecodzienne zainteresowania.

Zadanie pojawia się na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (Mapa #1). Po jego przeczytaniu udaj się do portu na północnym zachodzi i porozmawiaj z oficerem. Powie ci o pewnej bestii zabijającej ludzi.

  • Uwaga: sugerowany poziom doświadczenia - 26
mz073

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Po więcej informacji musisz udać się do kobiety, która przeżyła atak bestii (jest w centrum Oxenfurtu) oraz z medykiem na południowym zachodzie. Kobietę spotkasz w karczmie. Chętnie podzieli się informacjami, jeśli kupisz jej butelkę wódki. Możesz za nią zapłacić 30 koron lub skorzystać ze znaku Aksji, żeby kobieta powiedziała ci wszystko za darmo.

Kiedy skończysz dialog udaj się do pobliskiego zaułka i zacznij się rozglądać. Przy murze znajdziesz srebrną bransoletę, która prawdopodobnie nosił napastnik. Skieruj się teraz do medyka na południowym zachodzie Oxenfurtu. Po rozmowie medyk podaruje ci klucz do kostnicy na plaży. Wejdź do środka i sprawdź dwa ciała. Okaże się, że pijaków zabił wampir lubiący krew z alkoholem.

Udaj się do karczmy w centrum miasta i porozmawiaj z karczmarzem. Zapłać mu 50 koron za alkohol, co pozwoli ci się upić. Po wyjściu z karczmy zacznij nietrzeźwym Geraltem przechadzać się w pobliżu gospody. W pewnej chwili zaczepią cię żołnierze. Możesz zapłacić im 50 koron, aby dali ci spokój lub odmówić wniesienia opłaty. W drugim przypadku z opresji uratuje cię okoliczny komendant.

z046

Z powodu wypitego alkoholu początek walki będzie nieco utrudniony

Po scence wyrusz ścieżką na południowy zachód ponownie oczekując na atak wampira. Kontynuuj swoją „przechadzkę", aż dotrzesz do zaułka, gdzie zaatakuje cię wampir Gael. Na początek użyj znaku Quen, po czym zacznij zadawać wrogowi ciosy, samemu wykonując uniki. Musisz się skupić, ponieważ z powodu alkoholu obraz będzie się rozmazywał i przechylał.

Po zabraniu pewnej części zdrowia przeciwnik zniknie. Skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby wytropić jego ślady. Chodzi konkretnie o wydawane przez niego dźwięki, wskazujące, że przebywa na północy (#2).

Po dotarciu na plażę obejdź jeden z domków i wejdź na górę po drabinie (drzwi są zamknięte na klucz). Włącz tarczę ochronną, po czym zeskocz na dół i kontynuuj walkę z przeciwnikiem. Stosuj tę samą taktykę, co poprzednio, a po zabiciu potwora przeszukaj jego ciało, weź trofeum i wróć do strażnika w porcie po nagrodę.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Zlecenie: Bestia z oxenfurckiej puszczy (Novigrad)

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...